115 produktów
Wybierz auto
Dla numeru oe: 0382ny
51,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
51,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej
189,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
189,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej
Masa [g]: 510
259,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 14.05
259,02
zł/szt.
Darmowa dostawa
96,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
96,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1434e1
Masa [g]: 318
111,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
111,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 148
Ciężar [kg]: 0.13
Rozwiń więcej danych
58,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 14.05
58,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 0382.en
Strona zabudowy: Za turbosprężarką
57,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
57,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.14
Masa [g]: 140
Rozwiń więcej danych
71,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
71,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 0382np
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, wylot
75,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
75,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
21,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 14.05
21,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703330045
Dla numeru oe: 1440n4
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, wylot
105,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
105,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 9820100780
Strona zabudowy: Góra
Rozwiń więcej danych
138,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
138,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 9820100680
Strona zabudowy: Na dole
Rozwiń więcej danych
122,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
122,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
201,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
201,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z obu stron
65,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
65,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
18,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
18,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: W srodku, góra
Ciężar [kg]: 0.16
Rozwiń więcej danych
58,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
58,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.2
Przewód układu chłodzącego: Przewód rurowy do chłodnicy powietrza doładowującego, strona gorąca
73,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
73,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: W srodku, góra
Ciężar [kg]: 0.12
Rozwiń więcej danych
78,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
78,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.15
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez opasek zaciskowych
55,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 14.05
55,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rura dolotu służy do doprowadzania zimnego powietrza do silnika. Jej rola jest niezwykle istotna – dzięki temu elementowi cały układ może bezpiecznie pracować. Dostarczanie zimnego powietrza powoduje zwiększenie jego stężenia w silniku, co z kolei przekłada się na poprawę osiągów jednostki napędowej.
Podczas wyboru rury dolotowej powietrza do auta PEUGEOT 308 należy zwracać uwagę na parametry tego elementu. Najważniejsze z nich to średnica wewnętrzna oraz długość, a także materiał wykonania rury. Najczęściej stosuje się części z metalowymi zbrojeniami, które zwiększają wytrzymałość, oraz z plastikową lub silikonową obudową – zastosowanie takich tworzyw poprawia elastyczność komponentu. Dostępne są również modele aluminiowe.
Problemy z rurą dolotu powietrza mogą oddziaływać na cały układ dolotowy. Objawy tego typu awarii mogą być trudne do określenia, jednak należy zwracać szczególną uwagę na: nierówną pracę silnika oraz znaczny spadek mocy silnika. Do tego wskazówką mogą być dziwne odgłosy słyszalne spod maski, niepokojące szumy i świsty głównie dochodzące z silnika. W przypadku wątpliwości należy wizualnie skontrolować stan przewodu dolotowego. Wszelkie usterki układu dolotowego są niebezpieczne, ponieważ mogą prowadzić do zubożenia mieszanki paliwowo-powietrznej oraz nadmiernego wzrostu ciśnienia, co z kolei zwiększa ryzyko uszkodzenia silnika.