27 produktów
Wybierz auto
96,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.11
96,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, góra
177,30
zł/szt.
Kraków: śr. 19.11
U ciebie: śr. 19.11
177,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica wewnętrzna [mm]: 51
Masa [g]: 100
56,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.11
56,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
53,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.11
53,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Tworzywo sztuczne
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 71
Rozwiń więcej danych
263,12
zł/szt.
Kraków: śr. 19.11
U ciebie: śr. 19.11
263,12
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kolor: Czarny
Materiał: Polichloropren (neopren)
130,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.11
130,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
109,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.11
109,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Polichloropren (neopren)
Rozwiń więcej danych
90,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.11
90,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego
Dla numeru artykułu: 0382.nn
60,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.11
60,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Acm (poliakryl-kauczuk)
301,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.11
301,09
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 0.2
Przewód układu chłodzącego: Przewód rurowy do chłodnicy powietrza doładowującego, strona gorąca
74,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.11
74,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, z lewej
Parzyste numery artykułów: 2400984
600,68
zł/szt.
Kraków: śr. 19.11
U ciebie: śr. 19.11
600,68
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 0.1
Średnica wewnętrzna [mm]: 51
54,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.11
54,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
141,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.11
141,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego
Dla numeru artykułu: 0382.nn
110,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.11
110,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 9820100780
Strona zabudowy: Góra
Rozwiń więcej danych
138,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.11
138,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 9820100680
Strona zabudowy: Na dole
Rozwiń więcej danych
122,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.11
122,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Masa [g]: 600
146,42
zł/szt.
Kraków: śr. 19.11
U ciebie: śr. 19.11
146,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.14
Masa [g]: 140
Rozwiń więcej danych
71,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.11
71,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
317,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.11
317,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
Rura dolotu służy do doprowadzania zimnego powietrza do silnika. Jej rola jest niezwykle istotna – dzięki temu elementowi cały układ może bezpiecznie pracować. Dostarczanie zimnego powietrza powoduje zwiększenie jego stężenia w silniku, co z kolei przekłada się na poprawę osiągów jednostki napędowej.
Podczas wyboru rury dolotowej powietrza do auta PEUGEOT 308 II należy zwracać uwagę na parametry tego elementu. Najważniejsze z nich to średnica wewnętrzna oraz długość, a także materiał wykonania rury. Najczęściej stosuje się części z metalowymi zbrojeniami, które zwiększają wytrzymałość, oraz z plastikową lub silikonową obudową – zastosowanie takich tworzyw poprawia elastyczność komponentu. Dostępne są również modele aluminiowe.
Problemy z rurą dolotu powietrza mogą oddziaływać na cały układ dolotowy. Objawy tego typu awarii mogą być trudne do określenia, jednak należy zwracać szczególną uwagę na: nierówną pracę silnika oraz znaczny spadek mocy silnika. Do tego wskazówką mogą być dziwne odgłosy słyszalne spod maski, niepokojące szumy i świsty głównie dochodzące z silnika. W przypadku wątpliwości należy wizualnie skontrolować stan przewodu dolotowego. Wszelkie usterki układu dolotowego są niebezpieczne, ponieważ mogą prowadzić do zubożenia mieszanki paliwowo-powietrznej oraz nadmiernego wzrostu ciśnienia, co z kolei zwiększa ryzyko uszkodzenia silnika.