31 produktów
Wybierz auto
96,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 09.05
96,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.1
Średnica wewnętrzna [mm]: 51
54,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 09.05
54,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.14
Masa [g]: 140
Rozwiń więcej danych
71,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 09.05
71,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
131,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 09.05
131,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 9820100780
Strona zabudowy: Góra
Rozwiń więcej danych
138,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 09.05
138,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 9820100680
Strona zabudowy: Na dole
Rozwiń więcej danych
122,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 09.05
122,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYGPPPE004
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
53,69
zł/szt.
Kraków: pon. 12.05
U ciebie: pon. 12.05
53,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica wewnętrzna [mm]: 51
Masa [g]: 100
56,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 09.05
56,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Turbosprężarka, z przodu z lewej
Materiał: Tworzywo sztuczne
460,29
zł/szt.
Kraków: pon. 12.05
U ciebie: pon. 12.05
460,29
zł/szt.
Darmowa dostawa
Jednostka ilości: Sztuka
Masa [g]: 115
Rozwiń więcej danych
44,76
zł/szt.
Kraków: pon. 12.05
U ciebie: pon. 12.05
44,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.15
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez opasek zaciskowych
55,51
zł/szt.
Kraków: pon. 12.05
U ciebie: pon. 12.05
55,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.1
Średnica wewnętrzna [mm]: 51
Rozwiń więcej danych
81,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 09.05
81,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, z lewej
Parzyste numery artykułów: 2400984
694,08
zł/szt.
Kraków: pon. 12.05
U ciebie: pon. 12.05
694,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, góra
Parzyste numery artykułów: 2400983
617,69
zł/szt.
Kraków: pon. 12.05
U ciebie: pon. 12.05
617,69
zł/szt.
Darmowa dostawa
Jednostka ilości: Sztuka
Masa [g]: 185
Rozwiń więcej danych
54,64
zł/szt.
Kraków: pon. 12.05
U ciebie: pon. 12.05
54,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
50,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 09.05
50,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
69,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 09.05
69,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
113,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 09.05
113,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.2
Przewód układu chłodzącego: Przewód rurowy do chłodnicy powietrza doładowującego, strona gorąca
73,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 09.05
73,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
86,85
zł/szt.
Kraków: pon. 12.05
U ciebie: pon. 12.05
86,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rura dolotu służy do doprowadzania zimnego powietrza do silnika. Jej rola jest niezwykle istotna – dzięki temu elementowi cały układ może bezpiecznie pracować. Dostarczanie zimnego powietrza powoduje zwiększenie jego stężenia w silniku, co z kolei przekłada się na poprawę osiągów jednostki napędowej.
Podczas wyboru rury dolotowej powietrza do auta PEUGEOT 308 II należy zwracać uwagę na parametry tego elementu. Najważniejsze z nich to średnica wewnętrzna oraz długość, a także materiał wykonania rury. Najczęściej stosuje się części z metalowymi zbrojeniami, które zwiększają wytrzymałość, oraz z plastikową lub silikonową obudową – zastosowanie takich tworzyw poprawia elastyczność komponentu. Dostępne są również modele aluminiowe.
Problemy z rurą dolotu powietrza mogą oddziaływać na cały układ dolotowy. Objawy tego typu awarii mogą być trudne do określenia, jednak należy zwracać szczególną uwagę na: nierówną pracę silnika oraz znaczny spadek mocy silnika. Do tego wskazówką mogą być dziwne odgłosy słyszalne spod maski, niepokojące szumy i świsty głównie dochodzące z silnika. W przypadku wątpliwości należy wizualnie skontrolować stan przewodu dolotowego. Wszelkie usterki układu dolotowego są niebezpieczne, ponieważ mogą prowadzić do zubożenia mieszanki paliwowo-powietrznej oraz nadmiernego wzrostu ciśnienia, co z kolei zwiększa ryzyko uszkodzenia silnika.