57 produktów
Wybierz auto
146,57
zł/szt.
Kraków: czw. 18.12
U ciebie: czw. 18.12
146,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
172,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 11.12
172,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednostka ilości: Sztuka
Masa [g]: 644
Rozwiń więcej danych
96,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 11.12
96,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
68,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
68,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Hc-ppc (wysokiej przejrzystości kopolimer polipropylenu)
Jednostka ilości: Sztuka
Rozwiń więcej danych
168,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 11.12
168,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
308,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
308,38
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 0.84
190,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
190,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY16140360006
Strona zabudowy: Z lewej
Przewód turbosprężarki: Zimna strona
205,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
205,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: W srodku, góra
Ciężar [kg]: 1.14
135,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
135,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z tyłu z lewej, góra
Przewód układu chłodzącego: Turbosprężarka do przewodu rurowego, strona gorąca
104,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
104,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2389043
Strona zabudowy: Rura ssąca
110,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 11.12
110,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 8200208708
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, z lewej
250,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
250,21
zł/szt.
Darmowa dostawa
Materiał: Pbt (polibutylentereftalat), tpe (elastomer termoplastyczny)
Jednostka ilości: Sztuka
Rozwiń więcej danych
197,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 11.12
197,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 70
Średnica wewnętrzna [mm]: 38
Rozwiń więcej danych
18,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 11.12
18,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.06
95,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 11.12
95,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Turbosprężarka, wylot
16,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 11.12
16,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednostka ilości: Sztuka
Masa [g]: 332
Rozwiń więcej danych
150,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 11.12
150,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
121,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
121,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.24
104,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
104,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Opcja wyposażenia: Reparaturl�sung
Strona zabudowy: Za turbosprężarką, z prawej
76,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
76,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rura dolotu służy do doprowadzania zimnego powietrza do silnika. Jej rola jest niezwykle istotna – dzięki temu elementowi cały układ może bezpiecznie pracować. Dostarczanie zimnego powietrza powoduje zwiększenie jego stężenia w silniku, co z kolei przekłada się na poprawę osiągów jednostki napędowej.
Podczas wyboru rury dolotowej powietrza do auta RENAULT MEGANE II należy zwracać uwagę na parametry tego elementu. Najważniejsze z nich to średnica wewnętrzna oraz długość, a także materiał wykonania rury. Najczęściej stosuje się części z metalowymi zbrojeniami, które zwiększają wytrzymałość, oraz z plastikową lub silikonową obudową – zastosowanie takich tworzyw poprawia elastyczność komponentu. Dostępne są również modele aluminiowe.
Problemy z rurą dolotu powietrza mogą oddziaływać na cały układ dolotowy. Objawy tego typu awarii mogą być trudne do określenia, jednak należy zwracać szczególną uwagę na: nierówną pracę silnika oraz znaczny spadek mocy silnika. Do tego wskazówką mogą być dziwne odgłosy słyszalne spod maski, niepokojące szumy i świsty głównie dochodzące z silnika. W przypadku wątpliwości należy wizualnie skontrolować stan przewodu dolotowego. Wszelkie usterki układu dolotowego są niebezpieczne, ponieważ mogą prowadzić do zubożenia mieszanki paliwowo-powietrznej oraz nadmiernego wzrostu ciśnienia, co z kolei zwiększa ryzyko uszkodzenia silnika.