415 produktów
Wybierz auto
04211000360039
Strona zabudowy: Z lewej na dole
114,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
114,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
127,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
127,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP117828
Strona zabudowy: Przed turbosprężarką
Materiał: Gfk (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym), poliamid 4.6
Rozwiń więcej danych
38,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
38,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.44
Średnica zewnętrzna [mm]: 68.5
Rozwiń więcej danych
163,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
163,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.18
Średnica wewnętrzna [mm]: 49
Rozwiń więcej danych
74,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
74,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.415
93,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
93,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
YSPYSTIH0096H
113,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
113,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Pomarańczowy
Materiał: Silikon
89,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
89,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.24
Przewód układu chłodzącego: Przewód rurowy do bloku silnika, zimna strona
83,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
83,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.115
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
Rozwiń więcej danych
189,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
189,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
107,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
107,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Po stronie silnika, na dole
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
85,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
85,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
144,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
144,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma
19,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
19,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 3b0 145 828 g
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
Rozwiń więcej danych
170,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
170,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 3b0145838a
Masa [g]: 197
72,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
72,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Aem (kauczuk etylenowo-akrylowy)
130,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
130,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
68,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
68,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej u dołu
Ciężar [kg]: 0.338
Rozwiń więcej danych
175,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
175,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV102512
Dla numeru oe: 1k0 129 618 bq
49,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
49,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rura dolotu służy do doprowadzania zimnego powietrza do silnika. Jej rola jest niezwykle istotna – dzięki temu elementowi cały układ może bezpiecznie pracować. Dostarczanie zimnego powietrza powoduje zwiększenie jego stężenia w silniku, co z kolei przekłada się na poprawę osiągów jednostki napędowej.
Podczas wyboru rury dolotowej powietrza do auta SKODA SUPERB należy zwracać uwagę na parametry tego elementu. Najważniejsze z nich to średnica wewnętrzna oraz długość, a także materiał wykonania rury. Najczęściej stosuje się części z metalowymi zbrojeniami, które zwiększają wytrzymałość, oraz z plastikową lub silikonową obudową – zastosowanie takich tworzyw poprawia elastyczność komponentu. Dostępne są również modele aluminiowe.
Problemy z rurą dolotu powietrza mogą oddziaływać na cały układ dolotowy. Objawy tego typu awarii mogą być trudne do określenia, jednak należy zwracać szczególną uwagę na: nierówną pracę silnika oraz znaczny spadek mocy silnika. Do tego wskazówką mogą być dziwne odgłosy słyszalne spod maski, niepokojące szumy i świsty głównie dochodzące z silnika. W przypadku wątpliwości należy wizualnie skontrolować stan przewodu dolotowego. Wszelkie usterki układu dolotowego są niebezpieczne, ponieważ mogą prowadzić do zubożenia mieszanki paliwowo-powietrznej oraz nadmiernego wzrostu ciśnienia, co z kolei zwiększa ryzyko uszkodzenia silnika.