43 produktów
Wybierz auto
Dla numeru oe: 06k 115 243 l
Tryb pracy: Sterowany elektrycznie
Rozwiń więcej danych
122,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 21.11
122,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV109866
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Rozwiń więcej danych
1 300,89
zł/szt.
Kraków: pon. 24.11
U ciebie: pon. 24.11
1 300,89
zł/szt.
Darmowa dostawa
VAIV103730
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Ilość biegunów: 2
Rozwiń więcej danych
147,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 21.11
147,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 165
Szerokość [mm]: 112
Rozwiń więcej danych
550,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 21.11
550,38
zł/szt.
Darmowa dostawa
Długość [mm]: 165
Szerokość [mm]: 112
Rozwiń więcej danych
850,41
zł/szt.
Kraków: pon. 24.11
U ciebie: pon. 24.11
850,41
zł/szt.
Darmowa dostawa
Długość [mm]: 165
Szerokość [mm]: 125
Rozwiń więcej danych
672,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 21.11
672,17
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Góra
Ciężar [kg]: 0.154
Rozwiń więcej danych
198,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 21.11
198,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET0899121
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Ilość biegunów: 2
254,91
zł/szt.
Kraków: pon. 24.11
U ciebie: pon. 24.11
254,91
zł/szt.
Darmowa dostawa
Długość [mm]: 121
Szerokość [mm]: 25
Rozwiń więcej danych
262,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 21.11
262,53
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYEFRVW003
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Ilość biegunów: 2
76,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 21.11
76,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych
Rozwiń więcej danych
210,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 21.11
210,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV104332
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Ilość biegunów: 2
Rozwiń więcej danych
211,19
zł/szt.
Kraków: pon. 01.12
U ciebie: pon. 01.12
211,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Głowica cylindra, strona wylotowa, strona doprowadzająca
Wymiar gwintu: M 21
Rozwiń więcej danych
92,78
zł/szt.
Kraków: pon. 24.11
U ciebie: pon. 24.11
92,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA33102653
Dla numeru oe: 06k 115 243 l
Strona zabudowy: Na dole
Rozwiń więcej danych
120,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 21.11
120,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
82,67
zł/szt.
Kraków: pon. 24.11
U ciebie: pon. 24.11
82,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR554054A
93,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 21.11
93,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
366,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 21.11
366,91
zł/szt.
Darmowa dostawa
95,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 21.11
95,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 160
Ciężar [kg]: 0.94
Rozwiń więcej danych
279,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 21.11
279,82
zł/szt.
Darmowa dostawa
ERR554052A
Ilość połączeń: 2
188,40
zł/szt.
Kraków: pon. 24.11
U ciebie: pon. 24.11
188,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zmienne fazy rozrządu stosowane są w celu optymalizacji parametrów procesu spalania mieszanki paliwowo-powietrznej w silniku. Efektem jest ograniczenie zużycia paliwa oraz lepsza dynamika pojazdu, wynikająca z wypłaszczenia krzywej momentu obrotowego. SKODA SUPERB wykorzystuje układ zmiennych faz rozrządu w silniku, elementem tego układu jest zawór zmiennych faz rozrządu. Podzespół steruje dopływem mieszanki do cylindrów silnika.
Dzięki obecności układu zmiennych faz rozrządu, samochód SKODA SUPERB charakteryzuje się dobrą dynamiką jazdy i umiarkowanym spalaniem. Układ ten jest jednak podatny na usterki, związane m.in. z zaworem zmiennych faz rozrządu. Kiedy pracuje on nieprawidłowo, kierowca może słyszeć hałas podczas pracy silnika przed jego rozgrzaniem. Objawami usterki może być także nierówna praca silnika lub jego przygasanie na biegu jałowym.
Nie tylko zawór zmiennych faz rozrządu może w samochodzie SKODA SUPERB powodować przytoczone wyżej objawy, dlatego przed wymianą podzespołu zalecane jest podjęcie bardziej zaawansowanej diagnostyki. Metodą jest podłączenie do auta testera diagnostycznego i odczytanie kodów usterek, a także dokładne sprawdzenie podwozia pojazdu pod kątem wycieków oleju z okolic zaworu zmiennych faz rozrządu.