10 produktów
Wybierz auto
ELR364680
10,45
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
10,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ELR346250
16,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
16,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV24630015
26,32
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
26,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
041700840500
Grubość [mm]: 0.5
Długość [mm]: 76
Rozwiń więcej danych
10,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
10,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Przewód do zaworu agr
36,53
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
36,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ELR367120
Strona zabudowy: Przewód do zaworu agr
15,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
15,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Po chłodnicy agr
Norma emisji spalin: Euro 5
Rozwiń więcej danych
15,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
15,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
AJU01537300
Grubość [mm]: 0.3
Długość [mm]: 70
Rozwiń więcej danych
24,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
24,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV24630038
Numer artykułu zalecanego dodatku: V24-63-0018
39,60
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
39,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ELR354290
67,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
67,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zawór EGR jest elementem układu recyrkulacji spalin i odpowiada on za dozowanie właściwej ilości spalin, które wprowadzane są ponownie do układu zasilania silnika. Układ recyrkulacji służy do redukcji emisji szkodliwych substancji w spalinach. Istotnym elementem tego układu jest uszczelka zaworu EGR. Jej awaria jest jedną z najczęstszych przyczyn usterek systemu EGR w samochodach IVECO. Dlatego należy regularnie sprawdzać jej stan i wymienić ją, gdy tylko pojawią się na niej pęknięcia czy inne uszkodzenia.
Zawór EGR w autach IVECO odpowiada za przekierowanie części spalin do układu dolotowego. Dzięki temu mogą one docelowo trafić do komory silnika. Uszczelka EGR sprawia, że obwód ten będzie szczelnie zamknięty. W efekcie recyrkulacja spalin nie wpływa w negatywny sposób na działanie jednostki napędowej. Zablokowanie się zaworu EGR jest najczęstszą przyczyną awarii układu EGR. Powodem takiego stanu jest nieszczelność uszczelki EGR. Prowadzi to do uszkodzenia sondy lambda lub zakłóceń w pracy silnika.