Powiadom mnie o dostępności

Uszczelki EGR do RENAULT KANGOO II

9 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Liczba otworów do mocowania: 2
20,38 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Grubość [mm]: 0.25, Długość [mm]: 75, Szerokość [mm]: 40
17,88 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Grubość [mm]: 0.2, Długość [mm]: 100, Szerokość [mm]: 76
30,47 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Grubość [mm]: 0.35, Długość [mm]: 123, Szerokość [mm]: 62
25,61 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
26,67 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
23,64 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Klapa bypassu przy chłodnicy AGR
25,54 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Grubość [mm]: 0.2, Długość [mm]: 63, Szerokość [mm]: 56
16,60 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: za chłodnicą, po stronie silnika
14,52 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do RENAULT

RENAULT KANGOO II – uszczelka zaworu EGR

Zawór EGR jest elementem układu recyrkulacji spalin i odpowiada on za dozowanie właściwej ilości spalin, które wprowadzane są ponownie do układu zasilania silnika. Układ recyrkulacji służy do redukcji emisji szkodliwych substancji w spalinach. Istotnym elementem tego układu jest uszczelka zaworu EGR. Jej awaria jest jedną z najczęstszych przyczyn usterek systemu EGR w samochodach RENAULT KANGOO II. Dlatego należy regularnie sprawdzać jej stan i wymienić ją, gdy tylko pojawią się na niej pęknięcia czy inne uszkodzenia.

Dlaczego uszczelka zaworu EGR w samochodach RENAULT KANGOO II jest tak istotna?

Zawór EGR w autach RENAULT KANGOO II odpowiada za przekierowanie części spalin do układu dolotowego. Dzięki temu mogą one docelowo trafić do komory silnika. Uszczelka EGR sprawia, że obwód ten będzie szczelnie zamknięty. W efekcie recyrkulacja spalin nie wpływa w negatywny sposób na działanie jednostki napędowej. Zablokowanie się zaworu EGR jest najczęstszą przyczyną awarii układu EGR. Powodem takiego stanu jest nieszczelność uszczelki EGR. Prowadzi to do uszkodzenia sondy lambda lub zakłóceń w pracy silnika.