38 produktów
Wybierz auto
NTYEGRRE019
Tryb pracy: Elektryczny
393,61
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
393,61
zł/szt.
Darmowa dostawa
TOP639168
Tryb pracy: Elektryczny
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu: 1
310,34
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
310,34
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYEGRNS004
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez chłodnicy agr
203,50
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
203,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
646,37
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
646,37
zł/szt.
Darmowa dostawa
FEB173555
Ciężar [kg]: 0.65
Zdjęcie producenta: 1
387,17
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
387,17
zł/szt.
Darmowa dostawa
0396EG1042512B1
331,96
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
331,96
zł/szt.
Darmowa dostawa
DELEG1049312B1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez chłodnicy agr
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Strona wysokiego ciśnienia
410,64
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
410,64
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEL6NU014864691
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Rozwiń więcej danych
491,50
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
491,50
zł/szt.
Darmowa dostawa
362,40
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
362,40
zł/szt.
Darmowa dostawa
ERR555169A
Tryb pracy: Elektryczny
Ilość połączeń: 5
326,97
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
326,97
zł/szt.
Darmowa dostawa
ERR555309A
Ilość połączeń: 5
521,64
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
521,64
zł/szt.
Darmowa dostawa
235,46
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
235,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYEGRRE007
247,63
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
247,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
412,16
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
412,16
zł/szt.
Darmowa dostawa
CANCVG71018AS
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
356,12
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
356,12
zł/szt.
Darmowa dostawa
TOP639193
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
355,87
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
355,87
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAX274039
240,83
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
240,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX274048
Tryb pracy: Elektryczny
Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
302,55
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
302,55
zł/szt.
Darmowa dostawa
MEA88225E
Jakość: 88225e
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
511,69
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
511,69
zł/szt.
Darmowa dostawa
350,21
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
350,21
zł/szt.
Darmowa dostawa
Zawór EGR w samochodzie RENAULT KANGOO II odpowiada za obniżenie zawartości tlenu w powietrzu, które dostarczane jest do komory spalania. Taki zabieg ma na celu obniżenie temperatury, a tym samym spowolnienie procesów spalania i obniżenie emisji tlenków azotu. To istotny element pod względem ochrony środowiska, który pozwala na ograniczenie ilości szkodliwych środków przedostających się do otoczenia i atmosfery.
W silnikach wyposażonych w zawór EGR układ wydechowy i dolotowy połączone są za pośrednictwem specjalnego, wąskiego przewodu. Dzięki niemu możliwy jest przepływ małej ilości spalin do kolektora wydechowego. Zawór EGR jest przymocowany do tego przewodu – w odpowiednich momentach zamyka się lub otwiera, jednocześnie decydując o tym, gdzie mają trafić spaliny i jak długo ma trwać sam proces przepływu spalin. O momencie otwarcia lub zamknięcia zaworu EGR decyduje sterownik pracy silnika.
Zawór EGR jest elementem, który stosunkowo rzadko się psuje, lecz kiedy już nastąpi awaria, kierowcy muszą przygotować się na dość spory wydatek. Nowy zawór EGR kosztuje od kilkuset do ponad 1000 złotych. Najczęstsze problemy z tym komponentem w samochodach RENAULT KANGOO II wynikają z przedostania się do niego zanieczyszczeń lub uszkodzenia układów sterujących jego pracą. Czasami dochodzi również do nadmiernego zużycia materiału znajdującego się wewnątrz tego elementu na skutek zbyt agresywnego działania spalin.