47 produktów
Wybierz auto
HEL6PU009121321
Strona zabudowy: Od strony czołowej
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
97,19
zł/szt.
Kraków: czw. 23.10
U ciebie: czw. 23.10
97,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03540281002213
299,19
zł/szt.
Kraków: czw. 23.10
U ciebie: czw. 23.10
299,19
zł/szt.
Darmowa dostawa
Długość [mm]: 47.3
Ciężar [kg]: 0.03
Rozwiń więcej danych
121,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 22.10
121,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 770
Ciężar [kg]: 0.07
Rozwiń więcej danych
108,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 22.10
108,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
78,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 22.10
78,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0403886515102
Długość przewodu [mm]: 662
Ilość biegunów: 3
89,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 22.10
89,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03540232101035
309,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 22.10
309,37
zł/szt.
Darmowa dostawa
FASFT75570
Masa [g]: 101
Szerokość opakowania [cm]: 2.5, 4.9
Rozwiń więcej danych
48,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 22.10
48,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 510
Ilość biegunów: 3
42,66
zł/szt.
Kraków: czw. 23.10
U ciebie: czw. 23.10
42,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość przewodu [mm]: 415
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Rozwiń więcej danych
154,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 22.10
154,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
129,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 22.10
129,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396SS1072612B1
254,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 22.10
254,40
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 12
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
85,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 22.10
85,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość przewodu [mm]: 730
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Rozwiń więcej danych
59,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 22.10
59,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05261953239
130,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 22.10
130,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
158,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 22.10
158,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR550252A
Długość przewodu [mm]: 670
Ilość połączeń: 3
111,99
zł/szt.
Kraków: czw. 23.10
U ciebie: czw. 23.10
111,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05261953355
91,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 22.10
91,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05261953210
204,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 22.10
204,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
191,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 22.10
191,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W samochodzie ALFA ROMEO 147, czujnik położenia wałka rozrządu umieszczony jest w głowicy silnika i skierowany w stronę koła sygnałowego, zamontowanego w wałku rozrządu. Czujnik emituje sygnał, na podstawie którego komputer pojazdu określa kąt położenia wałka. Dzięki temu komputer otrzymuje informację, w jakiej pozycji aktualnie znajduje się wałek rozrządu. Jest ona potrzebna m.in. do przeprowadzenia regulacji dawek paliwa czy aktywacji świec zapłonowych (w przypadku wersji samochodów ALFA ROMEO 147 z silnikami benzynowymi).
Czujniki położenia wałka rozrządu, stosowane w samochodzie ALFA ROMEO 147 czasem ulegają usterkom. Ich pierwszym objawem jest zazwyczaj zaświecenie się kontrolki silnika („check engine”) na desce rozdzielczej auta. Pojawić się mogą także problemy z uruchomieniem silnika, szarpnięcia i niespodziewane gaśnięcie silnika podczas jazdy. Zdarza się, że kierowcy wyczuwają także utratę mocy silnika oraz obserwują zwiększone zużycie paliwa. W pojazdach ALFA ROMEO 147 sprawdzenie poprawności pracy czujnika położenia wałka rozrządu powinno odbywać się z wykorzystaniem dopasowanego do marki testera diagnostycznego.
Czujniki położenia wałka rozrządu to części elektroniczne, dlatego podejmowanie prób ich naprawy nie jest zalecane przez ekspertów motoryzacyjnych. Jedynym niezawodnym sposobem naprawy jest wymiana czujnika na nowy. W autach ALFA ROMEO 147 nie jest to proces skomplikowany – polega na odłączeniu wtyczki zasilającej od czujnika oraz odkręceniu śrub mocujących czujnik w głowicy silnika. Następnie w sposób analogiczny montuje się nowy czujnik położenia wałka rozrządu. Oczywiście czynność powinna zostać poprzedzona diagnostyką.