55 produktów
Wybierz auto
VDOS119445001Z
Kolor: Czarny
Ilość biegunów: 3
174,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
174,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
59,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
59,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kształt: Kształt l
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
119,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
119,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR551462A
67,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
67,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 13 62 7 792 256
82,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
82,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY3148100005
Rodzaj czujnika: Aktywny czujnik
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
94,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
94,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR550507A
Wysokość [mm]: 23
Ilość połączeń: 3
92,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
92,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
106,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
106,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kształt: Prosty
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Rozwiń więcej danych
93,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
93,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV207205401
177,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
177,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Kształt obudowy wtyczki: Owalny
53,55
zł/szt.
Kraków: pon. 10.03
U ciebie: pon. 10.03
53,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TRI885511117
Ilość biegunów: 3
Głębokość zabudowy [mm]: 27.8
127,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
127,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 59
Ciężar [kg]: 0.024
Rozwiń więcej danych
49,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
49,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY3148990081
85,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
85,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 13 62 7 546 660
Jakość: Equivalent
Rozwiń więcej danych
71,92
zł/szt.
Kraków: pon. 10.03
U ciebie: pon. 10.03
71,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Ilość biegunów: 3
102,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
102,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 3
73,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
73,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
69,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
69,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wysokość [mm]: 14
Dla numeru artykułu: 550272
Rozwiń więcej danych
59,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
59,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 69.3
Ciężar [kg]: 0.02
Rozwiń więcej danych
92,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
92,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W samochodzie BMW 3 E92, czujnik położenia wałka rozrządu umieszczony jest w głowicy silnika i skierowany w stronę koła sygnałowego, zamontowanego w wałku rozrządu. Czujnik emituje sygnał, na podstawie którego komputer pojazdu określa kąt położenia wałka. Dzięki temu komputer otrzymuje informację, w jakiej pozycji aktualnie znajduje się wałek rozrządu. Jest ona potrzebna m.in. do przeprowadzenia regulacji dawek paliwa czy aktywacji świec zapłonowych (w przypadku wersji samochodów BMW 3 E92 z silnikami benzynowymi).
Czujniki położenia wałka rozrządu, stosowane w samochodzie BMW 3 E92 czasem ulegają usterkom. Ich pierwszym objawem jest zazwyczaj zaświecenie się kontrolki silnika („check engine”) na desce rozdzielczej auta. Pojawić się mogą także problemy z uruchomieniem silnika, szarpnięcia i niespodziewane gaśnięcie silnika podczas jazdy. Zdarza się, że kierowcy wyczuwają także utratę mocy silnika oraz obserwują zwiększone zużycie paliwa. W pojazdach BMW 3 E92 sprawdzenie poprawności pracy czujnika położenia wałka rozrządu powinno odbywać się z wykorzystaniem dopasowanego do marki testera diagnostycznego.
Czujniki położenia wałka rozrządu to części elektroniczne, dlatego podejmowanie prób ich naprawy nie jest zalecane przez ekspertów motoryzacyjnych. Jedynym niezawodnym sposobem naprawy jest wymiana czujnika na nowy. W autach BMW 3 E92 nie jest to proces skomplikowany – polega na odłączeniu wtyczki zasilającej od czujnika oraz odkręceniu śrub mocujących czujnik w głowicy silnika. Następnie w sposób analogiczny montuje się nowy czujnik położenia wałka rozrządu. Oczywiście czynność powinna zostać poprzedzona diagnostyką.