33 produktów
Wybierz auto
PIE706117360
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
341,43
zł/szt.
Kraków: pon. 19.05
U ciebie: pon. 19.05
341,43
zł/szt.
Darmowa dostawa
0338706117010
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
348,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
348,84
zł/szt.
Darmowa dostawa
Dla numeru oe: 11 36 7 585 425
217,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 15.05
217,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
COV2800014010180
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu: 1
328,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
328,48
zł/szt.
Darmowa dostawa
PIE706117000
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
296,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
296,88
zł/szt.
Darmowa dostawa
ERR554030A
Ilość połączeń: 2
123,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
123,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGAOCV0905
205,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 15.05
205,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
PIE706117580
Napięcie [v]: 12
Strona zabudowy: Strona wylotowa
Rozwiń więcej danych
367,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
367,74
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Sterowany elektrycznie
Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych, dla zaworów wydechowych
Rozwiń więcej danych
274,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
274,35
zł/szt.
Darmowa dostawa
Dla numeru oe: 11 36 7 560 462
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
245,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
245,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych, dla zaworów wydechowych
Rozwiń więcej danych
295,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 15.05
295,63
zł/szt.
Darmowa dostawa
BGAOCV0902
176,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
176,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Rozwiń więcej danych
185,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
185,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGAOCV0904
245,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
245,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
163,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 15.05
163,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479502925
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
193,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 15.05
193,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA33100042
Ciężar [kg]: 0.178
Ilość: 1
Rozwiń więcej danych
290,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
290,39
zł/szt.
Darmowa dostawa
178,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
178,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
95,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
95,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
257,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
257,76
zł/szt.
Darmowa dostawa
Zmienne fazy rozrządu stosowane są w celu optymalizacji parametrów procesu spalania mieszanki paliwowo-powietrznej w silniku. Efektem jest ograniczenie zużycia paliwa oraz lepsza dynamika pojazdu, wynikająca z wypłaszczenia krzywej momentu obrotowego. BMW 3 E92 wykorzystuje układ zmiennych faz rozrządu w silniku, elementem tego układu jest zawór zmiennych faz rozrządu. Podzespół steruje dopływem mieszanki do cylindrów silnika.
Dzięki obecności układu zmiennych faz rozrządu, samochód BMW 3 E92 charakteryzuje się dobrą dynamiką jazdy i umiarkowanym spalaniem. Układ ten jest jednak podatny na usterki, związane m.in. z zaworem zmiennych faz rozrządu. Kiedy pracuje on nieprawidłowo, kierowca może słyszeć hałas podczas pracy silnika przed jego rozgrzaniem. Objawami usterki może być także nierówna praca silnika lub jego przygasanie na biegu jałowym.
Nie tylko zawór zmiennych faz rozrządu może w samochodzie BMW 3 E92 powodować przytoczone wyżej objawy, dlatego przed wymianą podzespołu zalecane jest podjęcie bardziej zaawansowanej diagnostyki. Metodą jest podłączenie do auta testera diagnostycznego i odczytanie kodów usterek, a także dokładne sprawdzenie podwozia pojazdu pod kątem wycieków oleju z okolic zaworu zmiennych faz rozrządu.