40 produktów
Wybierz auto
0396SS10933
Ilość podłączonych styków: 2
40,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 29.07
40,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 54
Ciężar [kg]: 0.03
Rozwiń więcej danych
43,30
zł/szt.
Kraków: śr. 30.07
U ciebie: śr. 30.07
43,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 52.48
Ciężar [kg]: 0.03
Rozwiń więcej danych
64,58
zł/szt.
Kraków: śr. 30.07
U ciebie: śr. 30.07
64,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PU013122491
Rodzaj czujnika: Czujnik indukcyjny
Ilość biegunów: 2
Rozwiń więcej danych
43,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 29.07
43,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość podłączonych styków: 3
30,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 29.07
30,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 5m51-12k073-aa
Jakość: Equivalent
Rozwiń więcej danych
62,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 29.07
62,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
62,47
zł/szt.
Kraków: pt. 01.08
U ciebie: pt. 01.08
62,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Czujnik indukcyjny
Ilość biegunów: 2
Rozwiń więcej danych
67,35
zł/szt.
Kraków: śr. 30.07
U ciebie: śr. 30.07
67,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PU009121471
Rezystancja [ohm]: 500
Tolerancja [%]: -50
Rozwiń więcej danych
46,07
zł/szt.
Kraków: śr. 30.07
U ciebie: śr. 30.07
46,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV17SKV283
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
37,09
zł/szt.
Kraków: śr. 30.07
U ciebie: śr. 30.07
37,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV17SKV257
Napięcie [v]: 12
Ciężar [kg]: 0.03
Rozwiń więcej danych
50,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 29.07
50,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV17SKV258
Napięcie [v]: 12
Ciężar [kg]: 0.04
Rozwiń więcej danych
41,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 29.07
41,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Rodzaj czujnika: Czujnik indukcyjny
Rozwiń więcej danych
56,60
zł/szt.
Kraków: śr. 30.07
U ciebie: śr. 30.07
56,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA12005036
Rezystancja [ohm]: 500
Rodzaj czujnika: Czujnik indukcyjny
Rozwiń więcej danych
39,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 29.07
39,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA12005037
Rezystancja [ohm]: 450
Rodzaj czujnika: Czujnik indukcyjny
Rozwiń więcej danych
44,15
zł/szt.
Kraków: śr. 30.07
U ciebie: śr. 30.07
44,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez przewodu
Rozwiń więcej danych
137,90
zł/szt.
Kraków: śr. 30.07
U ciebie: śr. 30.07
137,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAG064847174010
69,47
zł/szt.
Kraków: śr. 30.07
U ciebie: śr. 30.07
69,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
63,09
zł/szt.
Kraków: pt. 01.08
U ciebie: pt. 01.08
63,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
73,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 29.07
73,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Rodzaj czujnika: Czujnik indukcyjny
Rozwiń więcej danych
56,75
zł/szt.
Kraków: śr. 30.07
U ciebie: śr. 30.07
56,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W samochodzie FORD FOCUS I, czujnik położenia wałka rozrządu umieszczony jest w głowicy silnika i skierowany w stronę koła sygnałowego, zamontowanego w wałku rozrządu. Czujnik emituje sygnał, na podstawie którego komputer pojazdu określa kąt położenia wałka. Dzięki temu komputer otrzymuje informację, w jakiej pozycji aktualnie znajduje się wałek rozrządu. Jest ona potrzebna m.in. do przeprowadzenia regulacji dawek paliwa czy aktywacji świec zapłonowych (w przypadku wersji samochodów FORD FOCUS I z silnikami benzynowymi).
Czujniki położenia wałka rozrządu, stosowane w samochodzie FORD FOCUS I czasem ulegają usterkom. Ich pierwszym objawem jest zazwyczaj zaświecenie się kontrolki silnika („check engine”) na desce rozdzielczej auta. Pojawić się mogą także problemy z uruchomieniem silnika, szarpnięcia i niespodziewane gaśnięcie silnika podczas jazdy. Zdarza się, że kierowcy wyczuwają także utratę mocy silnika oraz obserwują zwiększone zużycie paliwa. W pojazdach FORD FOCUS I sprawdzenie poprawności pracy czujnika położenia wałka rozrządu powinno odbywać się z wykorzystaniem dopasowanego do marki testera diagnostycznego.
Czujniki położenia wałka rozrządu to części elektroniczne, dlatego podejmowanie prób ich naprawy nie jest zalecane przez ekspertów motoryzacyjnych. Jedynym niezawodnym sposobem naprawy jest wymiana czujnika na nowy. W autach FORD FOCUS I nie jest to proces skomplikowany – polega na odłączeniu wtyczki zasilającej od czujnika oraz odkręceniu śrub mocujących czujnik w głowicy silnika. Następnie w sposób analogiczny montuje się nowy czujnik położenia wałka rozrządu. Oczywiście czynność powinna zostać poprzedzona diagnostyką.