17 produktów
Wybierz auto
Dla numeru oe: 1920.kx
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Rozwiń więcej danych
48,83
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
48,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYECPFR001
31,94
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
31,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez przewodu
Rozwiń więcej danych
34,40
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
34,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez przewodu
Rozwiń więcej danych
58,44
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
58,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV17SKV259
Napięcie [v]: 12
Ciężar [kg]: 0.05
Rozwiń więcej danych
46,60
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
46,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT75522
Wysokość [mm]: 34
Wymagana ilość: 1
Rozwiń więcej danych
45,35
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
45,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
69,81
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
69,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wysokość [mm]: 34
Ciężar [kg]: 0.045
Rozwiń więcej danych
44,21
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
44,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR550038A
Ciężar [kg]: 0.045
Rezystancja [ohm]: 450
Rozwiń więcej danych
47,37
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
47,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYECPFR000
Kolor: Czarny
41,21
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
41,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
47,28
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
47,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT75573
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
47,71
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
47,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
68,02
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
68,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Kolor: Szary
Rozwiń więcej danych
71,28
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
71,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03356PU009121681
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
75,68
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
75,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV17SKV260
Napięcie [v]: 12
Ciężar [kg]: 0.03
Rozwiń więcej danych
44,19
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
44,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396SS10916
Ilość podłączonych styków: 3
67,00
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
67,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W samochodzie FORD TRANSIT TOURNEO, czujnik położenia wałka rozrządu umieszczony jest w głowicy silnika i skierowany w stronę koła sygnałowego, zamontowanego w wałku rozrządu. Czujnik emituje sygnał, na podstawie którego komputer pojazdu określa kąt położenia wałka. Dzięki temu komputer otrzymuje informację, w jakiej pozycji aktualnie znajduje się wałek rozrządu. Jest ona potrzebna m.in. do przeprowadzenia regulacji dawek paliwa czy aktywacji świec zapłonowych (w przypadku wersji samochodów FORD TRANSIT TOURNEO z silnikami benzynowymi).
Czujniki położenia wałka rozrządu, stosowane w samochodzie FORD TRANSIT TOURNEO czasem ulegają usterkom. Ich pierwszym objawem jest zazwyczaj zaświecenie się kontrolki silnika („check engine”) na desce rozdzielczej auta. Pojawić się mogą także problemy z uruchomieniem silnika, szarpnięcia i niespodziewane gaśnięcie silnika podczas jazdy. Zdarza się, że kierowcy wyczuwają także utratę mocy silnika oraz obserwują zwiększone zużycie paliwa. W pojazdach FORD TRANSIT TOURNEO sprawdzenie poprawności pracy czujnika położenia wałka rozrządu powinno odbywać się z wykorzystaniem dopasowanego do marki testera diagnostycznego.
Czujniki położenia wałka rozrządu to części elektroniczne, dlatego podejmowanie prób ich naprawy nie jest zalecane przez ekspertów motoryzacyjnych. Jedynym niezawodnym sposobem naprawy jest wymiana czujnika na nowy. W autach FORD TRANSIT TOURNEO nie jest to proces skomplikowany – polega na odłączeniu wtyczki zasilającej od czujnika oraz odkręceniu śrub mocujących czujnik w głowicy silnika. Następnie w sposób analogiczny montuje się nowy czujnik położenia wałka rozrządu. Oczywiście czynność powinna zostać poprzedzona diagnostyką.