55 produktów
Wybierz auto
ABA12005086
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Ilość czopów: 3
27,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
27,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY37148100002
Rodzaj czujnika: Aktywny czujnik
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
72,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
72,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN75E0558JPN
35,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
35,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396SS11122
Ilość podłączonych styków: 3
80,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
80,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Ilość biegunów: 2
Rozwiń więcej danych
53,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
53,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
74,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
74,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
74,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
74,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0493ADC47204
Ciężar [kg]: 0.03
Zdjęcie producenta: 1
56,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
56,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
OYO75E0558OYO
75,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
75,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYECPHY002
26,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
26,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
80,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
80,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wersja: 1
87,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
87,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jakość: Am
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Rozwiń więcej danych
140,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
140,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 3
59,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
59,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez przewodu
57,49
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
57,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez przewodu
Rozwiń więcej danych
35,50
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
35,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.066
Zdjęcie producenta: 1
181,46
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
181,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
82,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
82,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05261953556
Wersja: 1
98,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
98,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez przewodu, z pierścieniem uszczelniającym
Rozwiń więcej danych
68,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
68,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W samochodzie HYUNDAI GETZ, czujnik położenia wałka rozrządu umieszczony jest w głowicy silnika i skierowany w stronę koła sygnałowego, zamontowanego w wałku rozrządu. Czujnik emituje sygnał, na podstawie którego komputer pojazdu określa kąt położenia wałka. Dzięki temu komputer otrzymuje informację, w jakiej pozycji aktualnie znajduje się wałek rozrządu. Jest ona potrzebna m.in. do przeprowadzenia regulacji dawek paliwa czy aktywacji świec zapłonowych (w przypadku wersji samochodów HYUNDAI GETZ z silnikami benzynowymi).
Czujniki położenia wałka rozrządu, stosowane w samochodzie HYUNDAI GETZ czasem ulegają usterkom. Ich pierwszym objawem jest zazwyczaj zaświecenie się kontrolki silnika („check engine”) na desce rozdzielczej auta. Pojawić się mogą także problemy z uruchomieniem silnika, szarpnięcia i niespodziewane gaśnięcie silnika podczas jazdy. Zdarza się, że kierowcy wyczuwają także utratę mocy silnika oraz obserwują zwiększone zużycie paliwa. W pojazdach HYUNDAI GETZ sprawdzenie poprawności pracy czujnika położenia wałka rozrządu powinno odbywać się z wykorzystaniem dopasowanego do marki testera diagnostycznego.
Czujniki położenia wałka rozrządu to części elektroniczne, dlatego podejmowanie prób ich naprawy nie jest zalecane przez ekspertów motoryzacyjnych. Jedynym niezawodnym sposobem naprawy jest wymiana czujnika na nowy. W autach HYUNDAI GETZ nie jest to proces skomplikowany – polega na odłączeniu wtyczki zasilającej od czujnika oraz odkręceniu śrub mocujących czujnik w głowicy silnika. Następnie w sposób analogiczny montuje się nowy czujnik położenia wałka rozrządu. Oczywiście czynność powinna zostać poprzedzona diagnostyką.