64 produktów
Wybierz auto
ABA12005086
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Ilość czopów: 3
27,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 19.08
27,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY37148100002
Rodzaj czujnika: Aktywny czujnik
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
72,16
zł/szt.
Kraków: śr. 20.08
U ciebie: śr. 20.08
72,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN75E0558JPN
35,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 19.08
35,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396SS11122
Ilość podłączonych styków: 3
80,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 19.08
80,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Ilość biegunów: 2
Rozwiń więcej danych
53,97
zł/szt.
Kraków: śr. 20.08
U ciebie: śr. 20.08
53,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0493ADC47204
Ciężar [kg]: 0.03
Zdjęcie producenta: 1
56,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 19.08
56,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
OYO75E0525OYO
Ilość biegunów: 3
99,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 19.08
99,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 3
59,68
zł/szt.
Kraków: śr. 20.08
U ciebie: śr. 20.08
59,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez przewodu, z pierścieniem uszczelniającym
Rozwiń więcej danych
68,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 19.08
68,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03540281002904
112,85
zł/szt.
Kraków: śr. 20.08
U ciebie: śr. 20.08
112,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYECPHY008
33,03
zł/szt.
Kraków: śr. 20.08
U ciebie: śr. 20.08
33,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYECPHY002
26,01
zł/szt.
Kraków: śr. 20.08
U ciebie: śr. 20.08
26,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
80,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 19.08
80,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV52720223
133,35
zł/szt.
Kraków: śr. 20.08
U ciebie: śr. 20.08
133,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
OYO75E0558OYO
75,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 19.08
75,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
53,03
zł/szt.
Kraków: pt. 22.08
U ciebie: pt. 22.08
53,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
54,51
zł/szt.
Kraków: śr. 20.08
U ciebie: śr. 20.08
54,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYECPHY005
21,95
zł/szt.
Kraków: śr. 20.08
U ciebie: śr. 20.08
21,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość czujnika pomiarowego [mm]: 28.2
110,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 19.08
110,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
78,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 19.08
78,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W samochodzie HYUNDAI SANTA FÉ, czujnik położenia wałka rozrządu umieszczony jest w głowicy silnika i skierowany w stronę koła sygnałowego, zamontowanego w wałku rozrządu. Czujnik emituje sygnał, na podstawie którego komputer pojazdu określa kąt położenia wałka. Dzięki temu komputer otrzymuje informację, w jakiej pozycji aktualnie znajduje się wałek rozrządu. Jest ona potrzebna m.in. do przeprowadzenia regulacji dawek paliwa czy aktywacji świec zapłonowych (w przypadku wersji samochodów HYUNDAI SANTA FÉ z silnikami benzynowymi).
Czujniki położenia wałka rozrządu, stosowane w samochodzie HYUNDAI SANTA FÉ czasem ulegają usterkom. Ich pierwszym objawem jest zazwyczaj zaświecenie się kontrolki silnika („check engine”) na desce rozdzielczej auta. Pojawić się mogą także problemy z uruchomieniem silnika, szarpnięcia i niespodziewane gaśnięcie silnika podczas jazdy. Zdarza się, że kierowcy wyczuwają także utratę mocy silnika oraz obserwują zwiększone zużycie paliwa. W pojazdach HYUNDAI SANTA FÉ sprawdzenie poprawności pracy czujnika położenia wałka rozrządu powinno odbywać się z wykorzystaniem dopasowanego do marki testera diagnostycznego.
Czujniki położenia wałka rozrządu to części elektroniczne, dlatego podejmowanie prób ich naprawy nie jest zalecane przez ekspertów motoryzacyjnych. Jedynym niezawodnym sposobem naprawy jest wymiana czujnika na nowy. W autach HYUNDAI SANTA FÉ nie jest to proces skomplikowany – polega na odłączeniu wtyczki zasilającej od czujnika oraz odkręceniu śrub mocujących czujnik w głowicy silnika. Następnie w sposób analogiczny montuje się nowy czujnik położenia wałka rozrządu. Oczywiście czynność powinna zostać poprzedzona diagnostyką.