22 produktów
Wybierz auto
Napięcie [v]: 12
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
63,40
zł/szt.
Kraków: śr. 20.08
U ciebie: śr. 20.08
63,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA12005096
Ilość biegunów: 3
46,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 19.08
46,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Kolor: Szary
Rozwiń więcej danych
69,28
zł/szt.
Kraków: pt. 22.08
U ciebie: pt. 22.08
69,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
59,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 19.08
59,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYECPCH023
26,01
zł/szt.
Kraków: śr. 20.08
U ciebie: śr. 20.08
26,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Głębokość zabudowy [mm]: 57
Rozwiń więcej danych
109,48
zł/szt.
Kraków: śr. 20.08
U ciebie: śr. 20.08
109,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYECPCH000
Dla numeru oe: 56028133ab, 56041584af
Rezystancja [ohm]: 550
Rozwiń więcej danych
43,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 19.08
43,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV33720120
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Ilość biegunów: 3
Produkt niedostępny
Szukaj podobnych
0403886580105
116,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 19.08
116,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 55216242
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Rozwiń więcej danych
101,06
zł/szt.
Kraków: pt. 22.08
U ciebie: pt. 22.08
101,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
66,63
zł/szt.
Kraków: śr. 20.08
U ciebie: śr. 20.08
66,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396SS11152
114,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 19.08
114,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT75526
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
38,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 19.08
38,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Czujnik indukcyjny
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
99,03
zł/szt.
Kraków: śr. 20.08
U ciebie: śr. 20.08
99,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
96,98
zł/szt.
Kraków: śr. 20.08
U ciebie: śr. 20.08
96,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
64,27
zł/szt.
Kraków: śr. 20.08
U ciebie: śr. 20.08
64,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
56,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 19.08
56,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 56028133ab
Rezystancja [ohm]: 550
Rozwiń więcej danych
88,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 19.08
88,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR550628A
Ilość połączeń: 3
Głębokość zabudowy [mm]: 28
Produkt niedostępny
Szukaj podobnych
NTYECPCH024
36,14
zł/szt.
Kraków: śr. 20.08
U ciebie: śr. 20.08
36,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W samochodzie JEEP CHEROKEE, czujnik położenia wałka rozrządu umieszczony jest w głowicy silnika i skierowany w stronę koła sygnałowego, zamontowanego w wałku rozrządu. Czujnik emituje sygnał, na podstawie którego komputer pojazdu określa kąt położenia wałka. Dzięki temu komputer otrzymuje informację, w jakiej pozycji aktualnie znajduje się wałek rozrządu. Jest ona potrzebna m.in. do przeprowadzenia regulacji dawek paliwa czy aktywacji świec zapłonowych (w przypadku wersji samochodów JEEP CHEROKEE z silnikami benzynowymi).
Czujniki położenia wałka rozrządu, stosowane w samochodzie JEEP CHEROKEE czasem ulegają usterkom. Ich pierwszym objawem jest zazwyczaj zaświecenie się kontrolki silnika („check engine”) na desce rozdzielczej auta. Pojawić się mogą także problemy z uruchomieniem silnika, szarpnięcia i niespodziewane gaśnięcie silnika podczas jazdy. Zdarza się, że kierowcy wyczuwają także utratę mocy silnika oraz obserwują zwiększone zużycie paliwa. W pojazdach JEEP CHEROKEE sprawdzenie poprawności pracy czujnika położenia wałka rozrządu powinno odbywać się z wykorzystaniem dopasowanego do marki testera diagnostycznego.
Czujniki położenia wałka rozrządu to części elektroniczne, dlatego podejmowanie prób ich naprawy nie jest zalecane przez ekspertów motoryzacyjnych. Jedynym niezawodnym sposobem naprawy jest wymiana czujnika na nowy. W autach JEEP CHEROKEE nie jest to proces skomplikowany – polega na odłączeniu wtyczki zasilającej od czujnika oraz odkręceniu śrub mocujących czujnik w głowicy silnika. Następnie w sposób analogiczny montuje się nowy czujnik położenia wałka rozrządu. Oczywiście czynność powinna zostać poprzedzona diagnostyką.