57 produktów
Wybierz auto
39,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
39,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT75519
Wysokość [mm]: 24.3
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Rozwiń więcej danych
55,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
55,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03540232103097
76,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
76,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PU009168081
Ilość połączeń: 3
Głębokość zabudowy [mm]: 28.2
Rozwiń więcej danych
99,18
zł/szt.
Kraków: pon. 02.06
U ciebie: pon. 02.06
99,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez przewodu
Rozwiń więcej danych
72,48
zł/szt.
Kraków: pon. 02.06
U ciebie: pon. 02.06
72,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396SS11007
Ilość podłączonych styków: 3
70,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
70,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość przewodu [mm]: 310
51,72
zł/szt.
Kraków: śr. 04.06
U ciebie: śr. 04.06
51,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Kształt obudowy wtyczki: Ustawiony pod kątem
Rozwiń więcej danych
88,28
zł/szt.
Kraków: pon. 02.06
U ciebie: pon. 02.06
88,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
57,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
57,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
59,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
59,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT75503
Wysokość [mm]: 28
Rodzaj czujnika: Czujnik indukcyjny
Rozwiń więcej danych
43,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
43,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT75518
Wysokość [mm]: 28
Rezystancja [ohm]: 13
Rozwiń więcej danych
106,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
106,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
91,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
91,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 5033308ab
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Rozwiń więcej danych
79,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
79,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN75E0349JPN
Ilość połączeń: 3
69,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
69,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0403886523101
Ilość biegunów: 3
Głębokość zabudowy [mm]: 24.1
73,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
73,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0403886580105
115,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
115,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Głębokość zabudowy [mm]: 57
Rozwiń więcej danych
108,43
zł/szt.
Kraków: pon. 02.06
U ciebie: pon. 02.06
108,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYECPCH015
48,94
zł/szt.
Kraków: pon. 02.06
U ciebie: pon. 02.06
48,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV17SKV499
31,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
31,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W samochodzie JEEP, czujnik położenia wałka rozrządu umieszczony jest w głowicy silnika i skierowany w stronę koła sygnałowego, zamontowanego w wałku rozrządu. Czujnik emituje sygnał, na podstawie którego komputer pojazdu określa kąt położenia wałka. Dzięki temu komputer otrzymuje informację, w jakiej pozycji aktualnie znajduje się wałek rozrządu. Jest ona potrzebna m.in. do przeprowadzenia regulacji dawek paliwa czy aktywacji świec zapłonowych (w przypadku wersji samochodów JEEP z silnikami benzynowymi).
Czujniki położenia wałka rozrządu, stosowane w samochodzie JEEP czasem ulegają usterkom. Ich pierwszym objawem jest zazwyczaj zaświecenie się kontrolki silnika („check engine”) na desce rozdzielczej auta. Pojawić się mogą także problemy z uruchomieniem silnika, szarpnięcia i niespodziewane gaśnięcie silnika podczas jazdy. Zdarza się, że kierowcy wyczuwają także utratę mocy silnika oraz obserwują zwiększone zużycie paliwa. W pojazdach JEEP sprawdzenie poprawności pracy czujnika położenia wałka rozrządu powinno odbywać się z wykorzystaniem dopasowanego do marki testera diagnostycznego.
Czujniki położenia wałka rozrządu to części elektroniczne, dlatego podejmowanie prób ich naprawy nie jest zalecane przez ekspertów motoryzacyjnych. Jedynym niezawodnym sposobem naprawy jest wymiana czujnika na nowy. W autach JEEP nie jest to proces skomplikowany – polega na odłączeniu wtyczki zasilającej od czujnika oraz odkręceniu śrub mocujących czujnik w głowicy silnika. Następnie w sposób analogiczny montuje się nowy czujnik położenia wałka rozrządu. Oczywiście czynność powinna zostać poprzedzona diagnostyką.