31 produktów
Wybierz auto
Ilość biegunów: 3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez przewodu
Rozwiń więcej danych
93,74
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
93,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR550583A
Wysokość [mm]: 38
Ilość połączeń: 3
57,03
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
57,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA12005057
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Liczba styków diagnostycznych (pinów): 3
43,50
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
43,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396SS10818
Ilość podłączonych styków: 3
71,53
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
71,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
54,17
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
54,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
42,99
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
42,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0403886525101
Ilość biegunów: 3
Głębokość zabudowy [mm]: 28.2
Rozwiń więcej danych
63,09
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
63,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
47,25
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
47,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
46,72
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
46,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość podłączonych styków: 3
63,62
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
63,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
46,46
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
46,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
64,82
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
64,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYECPNS015
45,85
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
45,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
58,89
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
58,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR550862A
Ilość połączeń: 3
Głębokość zabudowy [mm]: 55
100,25
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
100,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
97,81
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
97,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
267,57
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
267,57
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEL6PU009168051
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Ilość połączeń: 3
Rozwiń więcej danych
132,36
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
132,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
78,43
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
78,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.077
Ilość połączeń: 3
Rozwiń więcej danych
82,28
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
82,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W samochodzie NISSAN PATHFINDER III, czujnik położenia wałka rozrządu umieszczony jest w głowicy silnika i skierowany w stronę koła sygnałowego, zamontowanego w wałku rozrządu. Czujnik emituje sygnał, na podstawie którego komputer pojazdu określa kąt położenia wałka. Dzięki temu komputer otrzymuje informację, w jakiej pozycji aktualnie znajduje się wałek rozrządu. Jest ona potrzebna m.in. do przeprowadzenia regulacji dawek paliwa czy aktywacji świec zapłonowych (w przypadku wersji samochodów NISSAN PATHFINDER III z silnikami benzynowymi).
Czujniki położenia wałka rozrządu, stosowane w samochodzie NISSAN PATHFINDER III czasem ulegają usterkom. Ich pierwszym objawem jest zazwyczaj zaświecenie się kontrolki silnika („check engine”) na desce rozdzielczej auta. Pojawić się mogą także problemy z uruchomieniem silnika, szarpnięcia i niespodziewane gaśnięcie silnika podczas jazdy. Zdarza się, że kierowcy wyczuwają także utratę mocy silnika oraz obserwują zwiększone zużycie paliwa. W pojazdach NISSAN PATHFINDER III sprawdzenie poprawności pracy czujnika położenia wałka rozrządu powinno odbywać się z wykorzystaniem dopasowanego do marki testera diagnostycznego.
Czujniki położenia wałka rozrządu to części elektroniczne, dlatego podejmowanie prób ich naprawy nie jest zalecane przez ekspertów motoryzacyjnych. Jedynym niezawodnym sposobem naprawy jest wymiana czujnika na nowy. W autach NISSAN PATHFINDER III nie jest to proces skomplikowany – polega na odłączeniu wtyczki zasilającej od czujnika oraz odkręceniu śrub mocujących czujnik w głowicy silnika. Następnie w sposób analogiczny montuje się nowy czujnik położenia wałka rozrządu. Oczywiście czynność powinna zostać poprzedzona diagnostyką.