40 produktów
Wybierz auto
Napięcie [v]: 12
Kolor: Szary
Rozwiń więcej danych
74,50
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
74,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
84,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
84,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Szary, czarny/biały
59,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
59,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez przewodu
Rozwiń więcej danych
51,65
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
51,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.02
Ilość połączeń: 3
Rozwiń więcej danych
94,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
94,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 54.5
Ciężar [kg]: 0.02
Rozwiń więcej danych
104,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
104,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
98,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
98,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
129,57
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
129,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.021
Wymagana ilość: 1
Rozwiń więcej danych
44,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
44,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Ilość biegunów: 3
170,77
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
170,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
87,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
87,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.021
Wymagana ilość: 1
Rozwiń więcej danych
35,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
35,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
75,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
75,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wysokość [mm]: 20
Ciężar [kg]: 0.018
Rozwiń więcej danych
141,37
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
141,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
44,45
zł/szt.
Kraków: pt. 18.07
U ciebie: pt. 18.07
44,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez przewodu
Rozwiń więcej danych
54,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
54,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
57,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
57,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Kolor obudowy: Czarny
77,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
77,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
-5% na zakupy od 199 zł
MAG064847170010
149,81
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
149,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Opcja wyposażenia: Hall effect
Jakość: Oe
Rozwiń więcej danych
132,79
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
132,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W samochodzie PEUGEOT 407, czujnik położenia wałka rozrządu umieszczony jest w głowicy silnika i skierowany w stronę koła sygnałowego, zamontowanego w wałku rozrządu. Czujnik emituje sygnał, na podstawie którego komputer pojazdu określa kąt położenia wałka. Dzięki temu komputer otrzymuje informację, w jakiej pozycji aktualnie znajduje się wałek rozrządu. Jest ona potrzebna m.in. do przeprowadzenia regulacji dawek paliwa czy aktywacji świec zapłonowych (w przypadku wersji samochodów PEUGEOT 407 z silnikami benzynowymi).
Czujniki położenia wałka rozrządu, stosowane w samochodzie PEUGEOT 407 czasem ulegają usterkom. Ich pierwszym objawem jest zazwyczaj zaświecenie się kontrolki silnika („check engine”) na desce rozdzielczej auta. Pojawić się mogą także problemy z uruchomieniem silnika, szarpnięcia i niespodziewane gaśnięcie silnika podczas jazdy. Zdarza się, że kierowcy wyczuwają także utratę mocy silnika oraz obserwują zwiększone zużycie paliwa. W pojazdach PEUGEOT 407 sprawdzenie poprawności pracy czujnika położenia wałka rozrządu powinno odbywać się z wykorzystaniem dopasowanego do marki testera diagnostycznego.
Czujniki położenia wałka rozrządu to części elektroniczne, dlatego podejmowanie prób ich naprawy nie jest zalecane przez ekspertów motoryzacyjnych. Jedynym niezawodnym sposobem naprawy jest wymiana czujnika na nowy. W autach PEUGEOT 407 nie jest to proces skomplikowany – polega na odłączeniu wtyczki zasilającej od czujnika oraz odkręceniu śrub mocujących czujnik w głowicy silnika. Następnie w sposób analogiczny montuje się nowy czujnik położenia wałka rozrządu. Oczywiście czynność powinna zostać poprzedzona diagnostyką.