🔥 DO 5 RAT 0%! RRSO: 0%

Powiadom mnie o dostępności

Czujnik położenia wałka rozrządu do PORSCHE CAYENNE

40 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Producenci

BOSCH
BREMI
EPS
NTY
FAE
FEBI BILSTEIN
FACET
NGK
SKV
SWAG
VALEO
ABAKUS
Czujnik położenia wałka rozrządu DELPHI SS11206

Ilość podłączonych styków: 3

76,72

zł/szt.

Kraków: śr. 12.11

U ciebie: śr. 12.11

76,72

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik położenia wałka rozrządu TOPRAN 114 216

Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a

Ilość biegunów: 3

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

45,10

zł/szt.

Kraków: śr. 12.11

U ciebie: śr. 12.11

45,10

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

73,34

zł/szt.

Kraków: śr. 12.11

U ciebie: śr. 12.11

73,34

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik położenia wałka rozrządu FAE 79209

Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a

Ilość biegunów: 3

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

177,86

zł/szt.

Kraków: czw. 13.11

U ciebie: czw. 13.11

177,86

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik położenia wałka rozrządu FAE 79142

Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a

94,66

zł/szt.

Kraków: śr. 12.11

U ciebie: śr. 12.11

94,66

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik położenia wałka rozrządu SWAG 30 94 3778

Grubość [mm]: 18

Długość [mm]: 40

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

83,96

zł/szt.

Kraków: śr. 12.11

U ciebie: śr. 12.11

83,96

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik położenia wałka rozrządu FAE 79292

Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a

Ilość biegunów: 3

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

102,05

zł/szt.

Kraków: śr. 12.11

U ciebie: śr. 12.11

102,05

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik  pozycja wałka rozrządu NTY ECP-AU-029

Wysokość [mm]: 24.2

Wymagana ilość: 1

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

38,12

zł/szt.

Kraków: czw. 13.11

U ciebie: czw. 13.11

38,12

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik położenia wałka rozrządu BREMI 60106

Napięcie [v]: 12

Kolor: Czarny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

85,77

zł/szt.

Kraków: śr. 12.11

U ciebie: śr. 12.11

85,77

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik położenia wałka rozrządu FEBI BILSTEIN 32034

Długość [mm]: 50

Ciężar [kg]: 0.025

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

166,58

zł/szt.

Kraków: śr. 12.11

U ciebie: śr. 12.11

166,58

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

216,40

zł/szt.

Kraków: czw. 13.11

U ciebie: czw. 13.11

216,40

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

66,51

zł/szt.

Kraków: śr. 12.11

U ciebie: śr. 12.11

66,51

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

40,20

zł/szt.

Kraków: śr. 12.11

U ciebie: śr. 12.11

40,20

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

88,46

zł/szt.

Kraków: śr. 12.11

U ciebie: śr. 12.11

88,46

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

80,44

zł/szt.

Kraków: śr. 12.11

U ciebie: śr. 12.11

80,44

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

88,32

zł/szt.

Kraków: śr. 12.11

U ciebie: śr. 12.11

88,32

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

85,02

zł/szt.

Kraków: śr. 12.11

U ciebie: śr. 12.11

85,02

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

94,03

zł/szt.

Kraków: śr. 12.11

U ciebie: śr. 12.11

94,03

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

207,75

zł/szt.

Kraków: śr. 12.11

U ciebie: śr. 12.11

207,75

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik, pozycja wałka rozrządu HELLA 6PU 009 168-001

Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a

Ilość połączeń: 3

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

108,40

zł/szt.

Kraków: czw. 13.11

U ciebie: czw. 13.11

108,40

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do PORSCHE CAYENNE

Czujnik położenia wałka rozrządu w samochodzie PORSCHE CAYENNE – funkcja

W samochodzie PORSCHE CAYENNE, czujnik położenia wałka rozrządu umieszczony jest w głowicy silnika i skierowany w stronę koła sygnałowego, zamontowanego w wałku rozrządu. Czujnik emituje sygnał, na podstawie którego komputer pojazdu określa kąt położenia wałka. Dzięki temu komputer otrzymuje informację, w jakiej pozycji aktualnie znajduje się wałek rozrządu. Jest ona potrzebna m.in. do przeprowadzenia regulacji dawek paliwa czy aktywacji świec zapłonowych (w przypadku wersji samochodów PORSCHE CAYENNE z silnikami benzynowymi).

PORSCHE CAYENNE – objawy awarii czujnika położenia wałka rozrządu

Czujniki położenia wałka rozrządu, stosowane w samochodzie PORSCHE CAYENNE czasem ulegają usterkom. Ich pierwszym objawem jest zazwyczaj zaświecenie się kontrolki silnika („check engine”) na desce rozdzielczej auta. Pojawić się mogą także problemy z uruchomieniem silnika, szarpnięcia i niespodziewane gaśnięcie silnika podczas jazdy. Zdarza się, że kierowcy wyczuwają także utratę mocy silnika oraz obserwują zwiększone zużycie paliwa. W pojazdach PORSCHE CAYENNE sprawdzenie poprawności pracy czujnika położenia wałka rozrządu powinno odbywać się z wykorzystaniem dopasowanego do marki testera diagnostycznego.

Wymiana czujnika położenia wałka rozrządu w samochodzie PORSCHE CAYENNE

Czujniki położenia wałka rozrządu to części elektroniczne, dlatego podejmowanie prób ich naprawy nie jest zalecane przez ekspertów motoryzacyjnych. Jedynym niezawodnym sposobem naprawy jest wymiana czujnika na nowy. W autach PORSCHE CAYENNE nie jest to proces skomplikowany – polega na odłączeniu wtyczki zasilającej od czujnika oraz odkręceniu śrub mocujących czujnik w głowicy silnika. Następnie w sposób analogiczny montuje się nowy czujnik położenia wałka rozrządu. Oczywiście czynność powinna zostać poprzedzona diagnostyką.