37 produktów
Wybierz auto
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
160,00
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
160,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
45,54
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
45,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Fioletowy
74,05
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
74,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
127,10
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
127,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 18
Długość [mm]: 40
Rozwiń więcej danych
84,41
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
84,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
209,77
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
209,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Aktywny czujnik
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
80,63
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
80,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
70,38
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
70,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wysokość [mm]: 24.2
Wymagana ilość: 1
Rozwiń więcej danych
38,49
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
38,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Rodzaj czujnika: Czujnik indukcyjny
Rozwiń więcej danych
75,07
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
75,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wysokość [mm]: 24
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Rozwiń więcej danych
58,32
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
58,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
87,79
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
87,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
46,29
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
46,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 52
Długość [mm]: 50
Rozwiń więcej danych
138,60
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
138,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
96,08
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
96,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez cięgna
Rozwiń więcej danych
67,68
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
67,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
90,70
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
90,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Ilość połączeń: 3
Rozwiń więcej danych
109,45
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
109,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
307,36
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
307,36
zł/szt.
Darmowa dostawa
66,48
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
66,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W samochodzie PORSCHE CAYENNE, czujnik położenia wałka rozrządu umieszczony jest w głowicy silnika i skierowany w stronę koła sygnałowego, zamontowanego w wałku rozrządu. Czujnik emituje sygnał, na podstawie którego komputer pojazdu określa kąt położenia wałka. Dzięki temu komputer otrzymuje informację, w jakiej pozycji aktualnie znajduje się wałek rozrządu. Jest ona potrzebna m.in. do przeprowadzenia regulacji dawek paliwa czy aktywacji świec zapłonowych (w przypadku wersji samochodów PORSCHE CAYENNE z silnikami benzynowymi).
Czujniki położenia wałka rozrządu, stosowane w samochodzie PORSCHE CAYENNE czasem ulegają usterkom. Ich pierwszym objawem jest zazwyczaj zaświecenie się kontrolki silnika („check engine”) na desce rozdzielczej auta. Pojawić się mogą także problemy z uruchomieniem silnika, szarpnięcia i niespodziewane gaśnięcie silnika podczas jazdy. Zdarza się, że kierowcy wyczuwają także utratę mocy silnika oraz obserwują zwiększone zużycie paliwa. W pojazdach PORSCHE CAYENNE sprawdzenie poprawności pracy czujnika położenia wałka rozrządu powinno odbywać się z wykorzystaniem dopasowanego do marki testera diagnostycznego.
Czujniki położenia wałka rozrządu to części elektroniczne, dlatego podejmowanie prób ich naprawy nie jest zalecane przez ekspertów motoryzacyjnych. Jedynym niezawodnym sposobem naprawy jest wymiana czujnika na nowy. W autach PORSCHE CAYENNE nie jest to proces skomplikowany – polega na odłączeniu wtyczki zasilającej od czujnika oraz odkręceniu śrub mocujących czujnik w głowicy silnika. Następnie w sposób analogiczny montuje się nowy czujnik położenia wałka rozrządu. Oczywiście czynność powinna zostać poprzedzona diagnostyką.