59 produktów
Wybierz auto
Ilość podłączonych styków: 3
76,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.12
76,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
164,03
zł/szt.
Kraków: śr. 10.12
U ciebie: śr. 10.12
164,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
47,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.12
47,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396SS11030
Ilość podłączonych styków: 3
73,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.12
73,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
94,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.12
94,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
159,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.12
159,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY0148990006
Długość [mm]: 24
Rodzaj czujnika: Aktywny czujnik
Rozwiń więcej danych
75,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.12
75,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Fioletowy
73,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.12
73,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA30943778
Grubość [mm]: 18
Długość [mm]: 40
Rozwiń więcej danych
83,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.12
83,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
96,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.12
96,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR550328A
Wysokość [mm]: 24
Ilość połączeń: 3
49,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.12
49,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
45,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.12
45,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
69,69
zł/szt.
Kraków: śr. 10.12
U ciebie: śr. 10.12
69,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
80,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.12
80,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05261953368
80,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.12
80,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYECPAU029
Wysokość [mm]: 24.2
Wymagana ilość: 1
Rozwiń więcej danych
38,12
zł/szt.
Kraków: śr. 10.12
U ciebie: śr. 10.12
38,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT75511
Wysokość [mm]: 24
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Rozwiń więcej danych
57,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.12
57,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYECPME003
32,95
zł/szt.
Kraków: śr. 10.12
U ciebie: śr. 10.12
32,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYECPAU004
30,40
zł/szt.
Kraków: śr. 10.12
U ciebie: śr. 10.12
30,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03540232103088
216,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.12
216,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W samochodzie PORSCHE, czujnik położenia wałka rozrządu umieszczony jest w głowicy silnika i skierowany w stronę koła sygnałowego, zamontowanego w wałku rozrządu. Czujnik emituje sygnał, na podstawie którego komputer pojazdu określa kąt położenia wałka. Dzięki temu komputer otrzymuje informację, w jakiej pozycji aktualnie znajduje się wałek rozrządu. Jest ona potrzebna m.in. do przeprowadzenia regulacji dawek paliwa czy aktywacji świec zapłonowych (w przypadku wersji samochodów PORSCHE z silnikami benzynowymi).
Czujniki położenia wałka rozrządu, stosowane w samochodzie PORSCHE czasem ulegają usterkom. Ich pierwszym objawem jest zazwyczaj zaświecenie się kontrolki silnika („check engine”) na desce rozdzielczej auta. Pojawić się mogą także problemy z uruchomieniem silnika, szarpnięcia i niespodziewane gaśnięcie silnika podczas jazdy. Zdarza się, że kierowcy wyczuwają także utratę mocy silnika oraz obserwują zwiększone zużycie paliwa. W pojazdach PORSCHE sprawdzenie poprawności pracy czujnika położenia wałka rozrządu powinno odbywać się z wykorzystaniem dopasowanego do marki testera diagnostycznego.
Czujniki położenia wałka rozrządu to części elektroniczne, dlatego podejmowanie prób ich naprawy nie jest zalecane przez ekspertów motoryzacyjnych. Jedynym niezawodnym sposobem naprawy jest wymiana czujnika na nowy. W autach PORSCHE nie jest to proces skomplikowany – polega na odłączeniu wtyczki zasilającej od czujnika oraz odkręceniu śrub mocujących czujnik w głowicy silnika. Następnie w sposób analogiczny montuje się nowy czujnik położenia wałka rozrządu. Oczywiście czynność powinna zostać poprzedzona diagnostyką.