30 produktów
Wybierz auto
49,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
49,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.23
59,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
59,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rezystancja [ohm]: 1100
Ilość biegunów: 2
Rozwiń więcej danych
88,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
88,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rezystancja [ohm]: 1100
Ilość biegunów: 2
Rozwiń więcej danych
197,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
197,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rezystancja [ohm]: 1100
Rodzaj czujnika: Czujnik indukcyjny
Rozwiń więcej danych
66,48
zł/szt.
Kraków: pt. 12.09
U ciebie: pt. 12.09
66,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA12005085
Rezystancja [ohm]: 1100
Rodzaj czujnika: Czujnik indukcyjny
Rozwiń więcej danych
43,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 10.09
43,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TRI886513101
62,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
62,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN75E2001JPN
Ilość połączeń: 2
75,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
75,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN75E2076JPN
Rezystancja [ohm]: 1100
Ilość biegunów: 2
66,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
66,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rezystancja [ohm]: 1100
Ilość biegunów: 2
Rozwiń więcej danych
130,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 10.09
130,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV17SKV253
Napięcie [v]: 12
Ciężar [kg]: 0.04
Rozwiń więcej danych
52,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
52,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR550610A
Wysokość [mm]: 28
Ilość połączeń: 2
Rozwiń więcej danych
36,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
36,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
40,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
40,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05261953497
76,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
76,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
71,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
71,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.06
Ilość połączeń: 2
Rozwiń więcej danych
111,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
111,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYECPTY001
31,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 10.09
31,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYECPTY004
42,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 10.09
42,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Rodzaj czujnika: Czujnik indukcyjny
Rozwiń więcej danych
64,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 10.09
64,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Aktywny czujnik
56,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 10.09
56,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W samochodzie TOYOTA AVENSIS II, czujnik położenia wałka rozrządu umieszczony jest w głowicy silnika i skierowany w stronę koła sygnałowego, zamontowanego w wałku rozrządu. Czujnik emituje sygnał, na podstawie którego komputer pojazdu określa kąt położenia wałka. Dzięki temu komputer otrzymuje informację, w jakiej pozycji aktualnie znajduje się wałek rozrządu. Jest ona potrzebna m.in. do przeprowadzenia regulacji dawek paliwa czy aktywacji świec zapłonowych (w przypadku wersji samochodów TOYOTA AVENSIS II z silnikami benzynowymi).
Czujniki położenia wałka rozrządu, stosowane w samochodzie TOYOTA AVENSIS II czasem ulegają usterkom. Ich pierwszym objawem jest zazwyczaj zaświecenie się kontrolki silnika („check engine”) na desce rozdzielczej auta. Pojawić się mogą także problemy z uruchomieniem silnika, szarpnięcia i niespodziewane gaśnięcie silnika podczas jazdy. Zdarza się, że kierowcy wyczuwają także utratę mocy silnika oraz obserwują zwiększone zużycie paliwa. W pojazdach TOYOTA AVENSIS II sprawdzenie poprawności pracy czujnika położenia wałka rozrządu powinno odbywać się z wykorzystaniem dopasowanego do marki testera diagnostycznego.
Czujniki położenia wałka rozrządu to części elektroniczne, dlatego podejmowanie prób ich naprawy nie jest zalecane przez ekspertów motoryzacyjnych. Jedynym niezawodnym sposobem naprawy jest wymiana czujnika na nowy. W autach TOYOTA AVENSIS II nie jest to proces skomplikowany – polega na odłączeniu wtyczki zasilającej od czujnika oraz odkręceniu śrub mocujących czujnik w głowicy silnika. Następnie w sposób analogiczny montuje się nowy czujnik położenia wałka rozrządu. Oczywiście czynność powinna zostać poprzedzona diagnostyką.