7% na wycieraczki, żarówki lub płyn do spryskiwaczy od 99 zł
67 produktów
Wybierz auto
NTYECPTY014
Dla numeru oe: 90919-05060
Dla numeru artykułu: 87714
Rozwiń więcej danych
43,18
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
43,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
49,94
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
49,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.23
88,58
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
88,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN75E2076JPN
Rezystancja [ohm]: 1100
Ilość biegunów: 2
67,42
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
67,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 69.3
Ciężar [kg]: 0.02
Rozwiń więcej danych
92,80
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
92,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05261953497
76,36
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
76,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV17SKV252
Napięcie [v]: 12
Ciężar [kg]: 0.04
Rozwiń więcej danych
45,55
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
45,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Rodzaj czujnika: Czujnik indukcyjny
Rozwiń więcej danych
64,85
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
64,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
109,10
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
109,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396SS10902
Ilość połączeń: 2
Ilość podłączonych styków: 2
Rozwiń więcej danych
84,54
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
84,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PU009168241
Ilość połączeń: 3
113,78
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
113,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05261953757
111,95
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
111,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Czujnik indukcyjny
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
48,73
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
48,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wysokość [mm]: 30
Ilość połączeń: 3
46,56
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
46,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
41,26
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
41,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396SS1050212B1
66,03
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
66,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
77,72
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
77,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
49,97
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
49,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN75E2001JPN
Ilość połączeń: 2
75,95
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
75,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN75E2004JPN
143,99
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
143,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W samochodzie TOYOTA AVENSIS, czujnik położenia wałka rozrządu umieszczony jest w głowicy silnika i skierowany w stronę koła sygnałowego, zamontowanego w wałku rozrządu. Czujnik emituje sygnał, na podstawie którego komputer pojazdu określa kąt położenia wałka. Dzięki temu komputer otrzymuje informację, w jakiej pozycji aktualnie znajduje się wałek rozrządu. Jest ona potrzebna m.in. do przeprowadzenia regulacji dawek paliwa czy aktywacji świec zapłonowych (w przypadku wersji samochodów TOYOTA AVENSIS z silnikami benzynowymi).
Czujniki położenia wałka rozrządu, stosowane w samochodzie TOYOTA AVENSIS czasem ulegają usterkom. Ich pierwszym objawem jest zazwyczaj zaświecenie się kontrolki silnika („check engine”) na desce rozdzielczej auta. Pojawić się mogą także problemy z uruchomieniem silnika, szarpnięcia i niespodziewane gaśnięcie silnika podczas jazdy. Zdarza się, że kierowcy wyczuwają także utratę mocy silnika oraz obserwują zwiększone zużycie paliwa. W pojazdach TOYOTA AVENSIS sprawdzenie poprawności pracy czujnika położenia wałka rozrządu powinno odbywać się z wykorzystaniem dopasowanego do marki testera diagnostycznego.
Czujniki położenia wałka rozrządu to części elektroniczne, dlatego podejmowanie prób ich naprawy nie jest zalecane przez ekspertów motoryzacyjnych. Jedynym niezawodnym sposobem naprawy jest wymiana czujnika na nowy. W autach TOYOTA AVENSIS nie jest to proces skomplikowany – polega na odłączeniu wtyczki zasilającej od czujnika oraz odkręceniu śrub mocujących czujnik w głowicy silnika. Następnie w sposób analogiczny montuje się nowy czujnik położenia wałka rozrządu. Oczywiście czynność powinna zostać poprzedzona diagnostyką.