134 produktów
Wybierz auto
47,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
47,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Szary
Rodzaj czujnika: Czujnik indukcyjny
Rozwiń więcej danych
347,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 11.09
347,37
zł/szt.
Darmowa dostawa
Długość [mm]: 23
Ciężar [kg]: 0.027
Rozwiń więcej danych
99,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
99,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396SS11150
89,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
89,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03540232103036
248,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 11.09
248,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
49,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
49,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.23
59,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
59,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396SS11030
Ilość podłączonych styków: 3
73,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
73,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
42,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 11.09
42,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez przewodu
Rozwiń więcej danych
51,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 11.09
51,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
76,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 11.09
76,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
96,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 11.09
96,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Rodzaj czujnika: Czujnik indukcyjny
Rozwiń więcej danych
71,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 11.09
71,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
58,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 11.09
58,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA12005080
Rezystancja [ohm]: 1100
Rodzaj czujnika: Czujnik indukcyjny
Rozwiń więcej danych
51,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
51,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0382DCPS0103
194,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
194,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
140,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
140,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rezystancja [ohm]: 2150
Rodzaj czujnika: Czujnik indukcyjny
Rozwiń więcej danych
189,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
189,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rezystancja [ohm]: 1100
Ilość biegunów: 2
Rozwiń więcej danych
88,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
88,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rezystancja [ohm]: 1100
Ilość biegunów: 2
Rozwiń więcej danych
197,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
197,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W samochodzie TOYOTA, czujnik położenia wałka rozrządu umieszczony jest w głowicy silnika i skierowany w stronę koła sygnałowego, zamontowanego w wałku rozrządu. Czujnik emituje sygnał, na podstawie którego komputer pojazdu określa kąt położenia wałka. Dzięki temu komputer otrzymuje informację, w jakiej pozycji aktualnie znajduje się wałek rozrządu. Jest ona potrzebna m.in. do przeprowadzenia regulacji dawek paliwa czy aktywacji świec zapłonowych (w przypadku wersji samochodów TOYOTA z silnikami benzynowymi).
Czujniki położenia wałka rozrządu, stosowane w samochodzie TOYOTA czasem ulegają usterkom. Ich pierwszym objawem jest zazwyczaj zaświecenie się kontrolki silnika („check engine”) na desce rozdzielczej auta. Pojawić się mogą także problemy z uruchomieniem silnika, szarpnięcia i niespodziewane gaśnięcie silnika podczas jazdy. Zdarza się, że kierowcy wyczuwają także utratę mocy silnika oraz obserwują zwiększone zużycie paliwa. W pojazdach TOYOTA sprawdzenie poprawności pracy czujnika położenia wałka rozrządu powinno odbywać się z wykorzystaniem dopasowanego do marki testera diagnostycznego.
Czujniki położenia wałka rozrządu to części elektroniczne, dlatego podejmowanie prób ich naprawy nie jest zalecane przez ekspertów motoryzacyjnych. Jedynym niezawodnym sposobem naprawy jest wymiana czujnika na nowy. W autach TOYOTA nie jest to proces skomplikowany – polega na odłączeniu wtyczki zasilającej od czujnika oraz odkręceniu śrub mocujących czujnik w głowicy silnika. Następnie w sposób analogiczny montuje się nowy czujnik położenia wałka rozrządu. Oczywiście czynność powinna zostać poprzedzona diagnostyką.