28 produktów
Wybierz auto
51,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
51,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
49,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
49,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05261953757
110,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
110,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR550866A
Wysokość [mm]: 30
Ilość połączeń: 3
65,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
65,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYECPTY004
53,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
53,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
66,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
66,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYECPTY014
Dla numeru oe: 90919-05060
Dla numeru artykułu: 87714
Rozwiń więcej danych
42,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
42,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
53,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
53,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z pierścieniem uszczelniającym
91,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
91,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05261953713
152,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
152,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Czujnik indukcyjny
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
89,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
89,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wysokość [mm]: 30
Ilość połączeń: 3
46,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
46,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rezystancja [ohm]: 1100
Ilość biegunów: 2
Rozwiń więcej danych
88,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
88,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.23
80,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
80,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 69.3
Ciężar [kg]: 0.02
Rozwiń więcej danych
91,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
91,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAG064847205010
56,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
56,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR551462A
67,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
67,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 2
47,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
47,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PU009168241
Ilość połączeń: 3
113,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
113,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
76,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
76,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W samochodzie TOYOTA AVENSIS III, czujnik położenia wałka rozrządu umieszczony jest w głowicy silnika i skierowany w stronę koła sygnałowego, zamontowanego w wałku rozrządu. Czujnik emituje sygnał, na podstawie którego komputer pojazdu określa kąt położenia wałka. Dzięki temu komputer otrzymuje informację, w jakiej pozycji aktualnie znajduje się wałek rozrządu. Jest ona potrzebna m.in. do przeprowadzenia regulacji dawek paliwa czy aktywacji świec zapłonowych (w przypadku wersji samochodów TOYOTA AVENSIS III z silnikami benzynowymi).
Czujniki położenia wałka rozrządu, stosowane w samochodzie TOYOTA AVENSIS III czasem ulegają usterkom. Ich pierwszym objawem jest zazwyczaj zaświecenie się kontrolki silnika („check engine”) na desce rozdzielczej auta. Pojawić się mogą także problemy z uruchomieniem silnika, szarpnięcia i niespodziewane gaśnięcie silnika podczas jazdy. Zdarza się, że kierowcy wyczuwają także utratę mocy silnika oraz obserwują zwiększone zużycie paliwa. W pojazdach TOYOTA AVENSIS III sprawdzenie poprawności pracy czujnika położenia wałka rozrządu powinno odbywać się z wykorzystaniem dopasowanego do marki testera diagnostycznego.
Czujniki położenia wałka rozrządu to części elektroniczne, dlatego podejmowanie prób ich naprawy nie jest zalecane przez ekspertów motoryzacyjnych. Jedynym niezawodnym sposobem naprawy jest wymiana czujnika na nowy. W autach TOYOTA AVENSIS III nie jest to proces skomplikowany – polega na odłączeniu wtyczki zasilającej od czujnika oraz odkręceniu śrub mocujących czujnik w głowicy silnika. Następnie w sposób analogiczny montuje się nowy czujnik położenia wałka rozrządu. Oczywiście czynność powinna zostać poprzedzona diagnostyką.