14 produktów
Wybierz auto
INA427100530
Ilość zębów: 46
Rodzaj napędu: Pasek
Rozwiń więcej danych
370,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
370,16
zł/szt.
Darmowa dostawa
INA427100430
Ilość zębów: 46
Rodzaj napędu: Pasek
Rozwiń więcej danych
367,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
367,50
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sterowanie silnika: Pasek rozrządu
255,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
255,80
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sterowanie silnika: Pasek rozrządu
247,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
247,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
INA427100130
Ilość zębów: 46
Rodzaj napędu: Pasek
Rozwiń więcej danych
408,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
408,29
zł/szt.
Darmowa dostawa
BGACA9501
441,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.03
441,68
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV39SKV502
197,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
197,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV39SKV503
213,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
213,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEP217001
Ilość zębów: 46
Sterowanie silnika: Łańcuch
Rozwiń więcej danych
660,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.03
660,34
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEP217010
Ilość zębów: 46
Sterowanie silnika: Łańcuch
Rozwiń więcej danych
471,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.03
471,69
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEP217077
Ilość zębów: 46
Sterowanie silnika: Pasek rozrządu
Rozwiń więcej danych
466,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.03
466,29
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Strona wylotowa
Ciężar [kg]: 1.075
Rozwiń więcej danych
568,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
568,06
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Ciężar [kg]: 1.12
Rozwiń więcej danych
638,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
638,69
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 46
Szerokość [mm]: 25.9
Rozwiń więcej danych
437,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
437,39
zł/szt.
Darmowa dostawa
Koło zmiennych faz rozrządu to element osadzony na wałku, którego zadaniem jest kontrola czasu otwarcia zaworów. Takie działanie pozwala na sprawne regulowanie faz rozrządu, co z kolei wpływa na elastyczność silnika i mniejsze zużycie paliwa. Element ten w samochodach ALFA ROMEO jest sterowany ciśnieniem oleju – z tego względu niezwykle ważne jest stosowanie produktów o odpowiednio wysokiej jakości. Nieodpowiednie oleje mogą w sporym stopniu przyczynić się do przedwczesnego zużycia koła zmiennych faz rozrządu.
Zalecenia producenta w tej kwestii są dość jasne – należy robić to wraz z wymianą kompletu napędu rozrządu. Będzie to potrzebne także wtedy, gdy zaobserwujemy pewne niepokojące objawy. Najbardziej charakterystycznym z nich jest klekotanie silnika, do którego mogą dochodzić także problemy z uruchomieniem pojazdu ALFA ROMEO, wzrost zużycia paliwa i spadek mocy. Wszystkie z tych symptomów powinny być jasnym sygnałem dla kierowcy, że należy udać się do warsztatu, by nie doprowadzić do znacznie poważniejszej usterki.
Zużywanie się koła zmiennych faz rozrządu w samochodzie ALFA ROMEO to naturalny proces – jest to jeden z elementów eksploatacyjnych auta. Można jednak w prosty sposób wydłużyć jego trwałość. Przede wszystkim należy stosować olej wysokiej jakości i na bieżąco kontrolować jego poziom; najlepiej zadbać o to, by jego ilość znajdowała się w górnym zakresie referencyjnym.