47 produktów
Wybierz auto
0338706117260
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
134,54
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
134,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0445427003410
Sterowanie silnika: Łańcuch
100,86
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
100,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
INA427110930
Ilość zębów: 19
Rodzaj napędu: Bezpośredni
Rozwiń więcej danych
554,45
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
554,45
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 0.917
Zdjęcie producenta: 1
488,99
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
488,99
zł/szt.
Darmowa dostawa
0510541292
Ilość zębów: 36
Ciężar [kg]: 0.626
Rozwiń więcej danych
168,33
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
168,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 36
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Rozwiń więcej danych
252,95
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
252,95
zł/szt.
Darmowa dostawa
0445427001610
Sterowanie silnika: Łańcuch
150,29
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
150,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 36
Ciężar [kg]: 0.626
Rozwiń więcej danych
384,42
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
384,42
zł/szt.
Darmowa dostawa
0479116504
Strona zabudowy: Głowica cylindra
Tryb pracy: Hydrauliczny
86,96
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
86,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
185,87
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
185,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEP217025
Ilość zębów: 19
Sterowanie silnika: Łańcuch
Rozwiń więcej danych
621,50
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
621,50
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica zewnętrzna [mm]: 88
Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
214,96
zł/szt.
Kraków: wt. 16.09
U ciebie: wt. 16.09
214,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA12009027
Numer komponentu: 120-09-027
298,85
zł/szt.
Kraków: czw. 18.09
U ciebie: czw. 18.09
298,85
zł/szt.
Darmowa dostawa
ASHVVTA029
Ilość zębów: 19
Sterowanie silnika: Łańcuch
Rozwiń więcej danych
660,98
zł/szt.
Kraków: wt. 16.09
U ciebie: wt. 16.09
660,98
zł/szt.
Darmowa dostawa
VAIV104822
Ilość zębów: 19
Strona zabudowy: Strona wylotowa
801,84
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
801,84
zł/szt.
Darmowa dostawa
236,81
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
236,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Hydrauliczny
95,95
zł/szt.
Kraków: wt. 16.09
U ciebie: wt. 16.09
95,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA12009025
Numer komponentu: 120-09-025
262,94
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
262,94
zł/szt.
Darmowa dostawa
MET0899066
Ilość zębów: 36
Tryb pracy: Mechaniczne
Rozwiń więcej danych
600,42
zł/szt.
Kraków: wt. 16.09
U ciebie: wt. 16.09
600,42
zł/szt.
Darmowa dostawa
VIJ99061780101
138,81
zł/szt.
Kraków: wt. 16.09
U ciebie: wt. 16.09
138,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Koło zmiennych faz rozrządu to element osadzony na wałku, którego zadaniem jest kontrola czasu otwarcia zaworów. Takie działanie pozwala na sprawne regulowanie faz rozrządu, co z kolei wpływa na elastyczność silnika i mniejsze zużycie paliwa. Element ten w samochodach AUDI A3 8P jest sterowany ciśnieniem oleju – z tego względu niezwykle ważne jest stosowanie produktów o odpowiednio wysokiej jakości. Nieodpowiednie oleje mogą w sporym stopniu przyczynić się do przedwczesnego zużycia koła zmiennych faz rozrządu.
Zalecenia producenta w tej kwestii są dość jasne – należy robić to wraz z wymianą kompletu napędu rozrządu. Będzie to potrzebne także wtedy, gdy zaobserwujemy pewne niepokojące objawy. Najbardziej charakterystycznym z nich jest klekotanie silnika, do którego mogą dochodzić także problemy z uruchomieniem pojazdu AUDI A3 8P, wzrost zużycia paliwa i spadek mocy. Wszystkie z tych symptomów powinny być jasnym sygnałem dla kierowcy, że należy udać się do warsztatu, by nie doprowadzić do znacznie poważniejszej usterki.
Zużywanie się koła zmiennych faz rozrządu w samochodzie AUDI A3 8P to naturalny proces – jest to jeden z elementów eksploatacyjnych auta. Można jednak w prosty sposób wydłużyć jego trwałość. Przede wszystkim należy stosować olej wysokiej jakości i na bieżąco kontrolować jego poziom; najlepiej zadbać o to, by jego ilość znajdowała się w górnym zakresie referencyjnym.