Powiadom mnie o dostępności

Koła i regulatory zmiennych faz rozrządu do FIAT 500 C

4 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Ilość zębów: 46

Sterowanie silnika: Pasek rozrządu

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

475,64

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

475,64

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ilość zębów: 46

Szerokość [mm]: 25.9

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

507,60

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

507,60

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ilość zębów: 46

Szerokość [mm]: 25.9

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

454,18

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

454,18

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ilość zębów: 46

Rodzaj napędu: Pasek

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

420,15

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

420,15

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do FIAT 500 C

Koło zmiennych faz rozrządu do samochodu FIAT 500 C

Koło zmiennych faz rozrządu to element osadzony na wałku, którego zadaniem jest kontrola czasu otwarcia zaworów. Takie działanie pozwala na sprawne regulowanie faz rozrządu, co z kolei wpływa na elastyczność silnika i mniejsze zużycie paliwa. Element ten w samochodach FIAT 500 C jest sterowany ciśnieniem oleju – z tego względu niezwykle ważne jest stosowanie produktów o odpowiednio wysokiej jakości. Nieodpowiednie oleje mogą w sporym stopniu przyczynić się do przedwczesnego zużycia koła zmiennych faz rozrządu.

Jak często wymieniać koło zmiennych faz rozrządu w aucie FIAT 500 C?

Zalecenia producenta w tej kwestii są dość jasne – należy robić to wraz z wymianą kompletu napędu rozrządu. Będzie to potrzebne także wtedy, gdy zaobserwujemy pewne niepokojące objawy. Najbardziej charakterystycznym z nich jest klekotanie silnika, do którego mogą dochodzić także problemy z uruchomieniem pojazdu FIAT 500 C, wzrost zużycia paliwa i spadek mocy. Wszystkie z tych symptomów powinny być jasnym sygnałem dla kierowcy, że należy udać się do warsztatu, by nie doprowadzić do znacznie poważniejszej usterki.

FIAT 500 C – jak wydłużyć trwałość koła zmiennych faz rozrządu?

Zużywanie się koła zmiennych faz rozrządu w samochodzie FIAT 500 C to naturalny proces – jest to jeden z elementów eksploatacyjnych auta. Można jednak w prosty sposób wydłużyć jego trwałość. Przede wszystkim należy stosować olej wysokiej jakości i na bieżąco kontrolować jego poziom; najlepiej zadbać o to, by jego ilość znajdowała się w górnym zakresie referencyjnym.