16 produktów
Wybierz auto
Ilość zębów: 42
Rodzaj napędu: Pasek
Rozwiń więcej danych
805,10
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
805,10
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 42
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Rozwiń więcej danych
799,34
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
799,34
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 38
Sterowanie silnika: Łańcuch
Rozwiń więcej danych
581,37
zł/szt.
Kraków: czw. 17.07
U ciebie: czw. 17.07
581,37
zł/szt.
Darmowa dostawa
Rodzaj napędu: Pasek
Tryb pracy: Hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
241,18
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
241,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 42
Strona zabudowy: Strona wylotowa
Rozwiń więcej danych
799,34
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
799,34
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sterowanie silnika: Pasek rozrządu
143,36
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
143,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Strona wylotowa
Ciężar [kg]: 1.08
Rozwiń więcej danych
415,81
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
415,81
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 38
Sterowanie silnika: Pasek rozrządu
Rozwiń więcej danych
394,26
zł/szt.
Kraków: czw. 17.07
U ciebie: czw. 17.07
394,26
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Ciężar [kg]: 1.08
Rozwiń więcej danych
266,80
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
266,80
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 38
Sterowanie silnika: Łańcuch
Rozwiń więcej danych
600,44
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
600,44
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 42
Rodzaj napędu: Pasek
Rozwiń więcej danych
683,88
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
683,88
zł/szt.
Darmowa dostawa
Rodzaj napędu: Pasek
Tryb pracy: Hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
375,20
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
375,20
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Strona wylotowa
Ciężar [kg]: 1.003
Rozwiń więcej danych
482,19
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
482,19
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Ciężar [kg]: 0.922
Rozwiń więcej danych
471,75
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
471,75
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Strona wylotowa
Ciężar [kg]: 1.08
Rozwiń więcej danych
376,03
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
376,03
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Ciężar [kg]: 1.08
Rozwiń więcej danych
247,53
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
247,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Koło zmiennych faz rozrządu to element osadzony na wałku, którego zadaniem jest kontrola czasu otwarcia zaworów. Takie działanie pozwala na sprawne regulowanie faz rozrządu, co z kolei wpływa na elastyczność silnika i mniejsze zużycie paliwa. Element ten w samochodach FORD FOCUS jest sterowany ciśnieniem oleju – z tego względu niezwykle ważne jest stosowanie produktów o odpowiednio wysokiej jakości. Nieodpowiednie oleje mogą w sporym stopniu przyczynić się do przedwczesnego zużycia koła zmiennych faz rozrządu.
Zalecenia producenta w tej kwestii są dość jasne – należy robić to wraz z wymianą kompletu napędu rozrządu. Będzie to potrzebne także wtedy, gdy zaobserwujemy pewne niepokojące objawy. Najbardziej charakterystycznym z nich jest klekotanie silnika, do którego mogą dochodzić także problemy z uruchomieniem pojazdu FORD FOCUS, wzrost zużycia paliwa i spadek mocy. Wszystkie z tych symptomów powinny być jasnym sygnałem dla kierowcy, że należy udać się do warsztatu, by nie doprowadzić do znacznie poważniejszej usterki.
Zużywanie się koła zmiennych faz rozrządu w samochodzie FORD FOCUS to naturalny proces – jest to jeden z elementów eksploatacyjnych auta. Można jednak w prosty sposób wydłużyć jego trwałość. Przede wszystkim należy stosować olej wysokiej jakości i na bieżąco kontrolować jego poziom; najlepiej zadbać o to, by jego ilość znajdowała się w górnym zakresie referencyjnym.