13 produktów
Wybierz auto
Ilość zębów: 42
Strona zabudowy: Strona wylotowa
Rozwiń więcej danych
342,72
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
342,72
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 42
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Rozwiń więcej danych
675,74
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
675,74
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 42
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Rozwiń więcej danych
352,89
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
352,89
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Strona wylotowa
375,39
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
375,39
zł/szt.
Darmowa dostawa
Numer komponentu: 120-09-047
584,99
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
584,99
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 40
Szerokość [mm]: 31
Rozwiń więcej danych
83,15
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
83,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 42
Sterowanie silnika: Łańcuch
Rozwiń więcej danych
708,60
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
708,60
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
374,02
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
374,02
zł/szt.
Darmowa dostawa
Numer komponentu: 120-09-048
444,77
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
444,77
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 42
Sterowanie silnika: Łańcuch
Rozwiń więcej danych
641,69
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
641,69
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 40
Szerokość [mm]: 31
Rozwiń więcej danych
331,49
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
331,49
zł/szt.
Darmowa dostawa
162,10
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
162,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Ciężar [kg]: 0.848
Rozwiń więcej danych
1 383,29
zł/szt.
Kraków: czw. 10.07
U ciebie: czw. 10.07
1 383,29
zł/szt.
Darmowa dostawa
Koło zmiennych faz rozrządu to element osadzony na wałku, którego zadaniem jest kontrola czasu otwarcia zaworów. Takie działanie pozwala na sprawne regulowanie faz rozrządu, co z kolei wpływa na elastyczność silnika i mniejsze zużycie paliwa. Element ten w samochodach MERCEDES-BENZ KLASA B W246 jest sterowany ciśnieniem oleju – z tego względu niezwykle ważne jest stosowanie produktów o odpowiednio wysokiej jakości. Nieodpowiednie oleje mogą w sporym stopniu przyczynić się do przedwczesnego zużycia koła zmiennych faz rozrządu.
Zalecenia producenta w tej kwestii są dość jasne – należy robić to wraz z wymianą kompletu napędu rozrządu. Będzie to potrzebne także wtedy, gdy zaobserwujemy pewne niepokojące objawy. Najbardziej charakterystycznym z nich jest klekotanie silnika, do którego mogą dochodzić także problemy z uruchomieniem pojazdu MERCEDES-BENZ KLASA B W246, wzrost zużycia paliwa i spadek mocy. Wszystkie z tych symptomów powinny być jasnym sygnałem dla kierowcy, że należy udać się do warsztatu, by nie doprowadzić do znacznie poważniejszej usterki.
Zużywanie się koła zmiennych faz rozrządu w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA B W246 to naturalny proces – jest to jeden z elementów eksploatacyjnych auta. Można jednak w prosty sposób wydłużyć jego trwałość. Przede wszystkim należy stosować olej wysokiej jakości i na bieżąco kontrolować jego poziom; najlepiej zadbać o to, by jego ilość znajdowała się w górnym zakresie referencyjnym.