20 produktów
Wybierz auto
68,06
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
68,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez przewodu
Rozwiń więcej danych
213,11
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
213,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez przewodu
70,97
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
70,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BOS0232103099
121,28
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
121,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.02
117,63
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
117,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY16148100024
Rodzaj czujnika: Aktywny czujnik
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
70,27
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
70,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Czujnik indukcyjny
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
93,25
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
93,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT75508
Wysokość [mm]: 24
Rodzaj czujnika: Czujnik indukcyjny
Rozwiń więcej danych
54,58
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
54,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN75E1153JPN
Ilość biegunów: 2
65,45
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
65,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Aktywny czujnik
85,65
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
85,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAG064847228010
69,31
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
69,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
42,58
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
42,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396SS11142
Ilość podłączonych styków: 3
84,82
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
84,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VDOA2C59515213
Kolor: Czarny
Ilość biegunów: 3
139,23
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
139,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez przewodu
68,66
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
68,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV46720038
103,84
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
103,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAG064847227010
75,03
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
75,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03540232103107
115,00
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
115,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BOS0232103125
105,22
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
105,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAG064847203010
42,77
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
42,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA B W246, czujnik położenia wałka rozrządu umieszczony jest w głowicy silnika i skierowany w stronę koła sygnałowego, zamontowanego w wałku rozrządu. Czujnik emituje sygnał, na podstawie którego komputer pojazdu określa kąt położenia wałka. Dzięki temu komputer otrzymuje informację, w jakiej pozycji aktualnie znajduje się wałek rozrządu. Jest ona potrzebna m.in. do przeprowadzenia regulacji dawek paliwa czy aktywacji świec zapłonowych (w przypadku wersji samochodów MERCEDES-BENZ KLASA B W246 z silnikami benzynowymi).
Czujniki położenia wałka rozrządu, stosowane w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA B W246 czasem ulegają usterkom. Ich pierwszym objawem jest zazwyczaj zaświecenie się kontrolki silnika („check engine”) na desce rozdzielczej auta. Pojawić się mogą także problemy z uruchomieniem silnika, szarpnięcia i niespodziewane gaśnięcie silnika podczas jazdy. Zdarza się, że kierowcy wyczuwają także utratę mocy silnika oraz obserwują zwiększone zużycie paliwa. W pojazdach MERCEDES-BENZ KLASA B W246 sprawdzenie poprawności pracy czujnika położenia wałka rozrządu powinno odbywać się z wykorzystaniem dopasowanego do marki testera diagnostycznego.
Czujniki położenia wałka rozrządu to części elektroniczne, dlatego podejmowanie prób ich naprawy nie jest zalecane przez ekspertów motoryzacyjnych. Jedynym niezawodnym sposobem naprawy jest wymiana czujnika na nowy. W autach MERCEDES-BENZ KLASA B W246 nie jest to proces skomplikowany – polega na odłączeniu wtyczki zasilającej od czujnika oraz odkręceniu śrub mocujących czujnik w głowicy silnika. Następnie w sposób analogiczny montuje się nowy czujnik położenia wałka rozrządu. Oczywiście czynność powinna zostać poprzedzona diagnostyką.