11 produktów
Wybierz auto
HEP217007
Ilość zębów: 36
Sterowanie silnika: Łańcuch
Rozwiń więcej danych
609,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 18.06
609,32
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEP217018
Ilość zębów: 36
Sterowanie silnika: Łańcuch
Rozwiń więcej danych
660,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 18.06
660,97
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 36
Strona zabudowy: Strona wylotowa
Rozwiń więcej danych
294,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 18.06
294,68
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 36
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Rozwiń więcej danych
298,58
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
298,58
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 36
Strona zabudowy: Strona wylotowa
Rozwiń więcej danych
286,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 18.06
286,44
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Strona wylotowa
Ciężar [kg]: 1.016
Rozwiń więcej danych
473,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 18.06
473,67
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Ciężar [kg]: 0.911
Rozwiń więcej danych
473,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 18.06
473,67
zł/szt.
Darmowa dostawa
BLUADBP740056
Strona zabudowy: Strona wylotowa
Ciężar [kg]: 1.034
Rozwiń więcej danych
543,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 18.06
543,02
zł/szt.
Darmowa dostawa
BLUADBP740065
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Ciężar [kg]: 0.911
Rozwiń więcej danych
486,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 18.06
486,43
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEP217000
Ilość zębów: 36
Sterowanie silnika: Łańcuch
Rozwiń więcej danych
646,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 18.06
646,99
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEP217066
Ilość zębów: 36
Sterowanie silnika: Łańcuch
Rozwiń więcej danych
638,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 18.06
638,41
zł/szt.
Darmowa dostawa
Koło zmiennych faz rozrządu to element osadzony na wałku, którego zadaniem jest kontrola czasu otwarcia zaworów. Takie działanie pozwala na sprawne regulowanie faz rozrządu, co z kolei wpływa na elastyczność silnika i mniejsze zużycie paliwa. Element ten w samochodach TOYOTA AURIS II jest sterowany ciśnieniem oleju – z tego względu niezwykle ważne jest stosowanie produktów o odpowiednio wysokiej jakości. Nieodpowiednie oleje mogą w sporym stopniu przyczynić się do przedwczesnego zużycia koła zmiennych faz rozrządu.
Zalecenia producenta w tej kwestii są dość jasne – należy robić to wraz z wymianą kompletu napędu rozrządu. Będzie to potrzebne także wtedy, gdy zaobserwujemy pewne niepokojące objawy. Najbardziej charakterystycznym z nich jest klekotanie silnika, do którego mogą dochodzić także problemy z uruchomieniem pojazdu TOYOTA AURIS II, wzrost zużycia paliwa i spadek mocy. Wszystkie z tych symptomów powinny być jasnym sygnałem dla kierowcy, że należy udać się do warsztatu, by nie doprowadzić do znacznie poważniejszej usterki.
Zużywanie się koła zmiennych faz rozrządu w samochodzie TOYOTA AURIS II to naturalny proces – jest to jeden z elementów eksploatacyjnych auta. Można jednak w prosty sposób wydłużyć jego trwałość. Przede wszystkim należy stosować olej wysokiej jakości i na bieżąco kontrolować jego poziom; najlepiej zadbać o to, by jego ilość znajdowała się w górnym zakresie referencyjnym.