25 produktów
Wybierz auto
49,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
49,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.23
61,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
61,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
42,25
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
42,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez przewodu
Rozwiń więcej danych
53,57
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
53,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z pierścieniem uszczelniającym
91,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
91,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 3
112,64
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
112,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
103,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
103,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
58,71
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
58,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.04
58,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
58,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.088
Ilość połączeń: 2
Rozwiń więcej danych
131,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
131,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 69.3
Ciężar [kg]: 0.02
Rozwiń więcej danych
96,73
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
96,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
67,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
67,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
49,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
49,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Czujnik indukcyjny
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
89,49
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
89,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 90919-05060
Dla numeru artykułu: 87714
Rozwiń więcej danych
29,61
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
29,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
66,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
66,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
75,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
75,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
76,97
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
76,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 29.68
Ciężar [kg]: 0.025
Rozwiń więcej danych
135,66
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
135,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Darmowa dostawa od 99 zł
MAG064847205010
55,43
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
55,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W samochodzie TOYOTA AURIS II, czujnik położenia wałka rozrządu umieszczony jest w głowicy silnika i skierowany w stronę koła sygnałowego, zamontowanego w wałku rozrządu. Czujnik emituje sygnał, na podstawie którego komputer pojazdu określa kąt położenia wałka. Dzięki temu komputer otrzymuje informację, w jakiej pozycji aktualnie znajduje się wałek rozrządu. Jest ona potrzebna m.in. do przeprowadzenia regulacji dawek paliwa czy aktywacji świec zapłonowych (w przypadku wersji samochodów TOYOTA AURIS II z silnikami benzynowymi).
Czujniki położenia wałka rozrządu, stosowane w samochodzie TOYOTA AURIS II czasem ulegają usterkom. Ich pierwszym objawem jest zazwyczaj zaświecenie się kontrolki silnika („check engine”) na desce rozdzielczej auta. Pojawić się mogą także problemy z uruchomieniem silnika, szarpnięcia i niespodziewane gaśnięcie silnika podczas jazdy. Zdarza się, że kierowcy wyczuwają także utratę mocy silnika oraz obserwują zwiększone zużycie paliwa. W pojazdach TOYOTA AURIS II sprawdzenie poprawności pracy czujnika położenia wałka rozrządu powinno odbywać się z wykorzystaniem dopasowanego do marki testera diagnostycznego.
Czujniki położenia wałka rozrządu to części elektroniczne, dlatego podejmowanie prób ich naprawy nie jest zalecane przez ekspertów motoryzacyjnych. Jedynym niezawodnym sposobem naprawy jest wymiana czujnika na nowy. W autach TOYOTA AURIS II nie jest to proces skomplikowany – polega na odłączeniu wtyczki zasilającej od czujnika oraz odkręceniu śrub mocujących czujnik w głowicy silnika. Następnie w sposób analogiczny montuje się nowy czujnik położenia wałka rozrządu. Oczywiście czynność powinna zostać poprzedzona diagnostyką.