-5% na zestaw olej + filtr od 400 zł!

Powiadom mnie o dostępności

Koła i regulatory zmiennych faz rozrządu do TOYOTA MR 2 III

5 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Producenci

HEPU
MAXGEAR
NTY
OSSCA
SKV

259,49

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 19.08

259,49

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

214,95

zł/szt.

Kraków: śr. 20.08

U ciebie: śr. 20.08

214,95

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło zmiennych faz rozrządu HEPU 21-7017

Ilość zębów: 36

Sterowanie silnika: Łańcuch

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

609,32

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 19.08

609,32

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło zmiennych faz rozrządu NTY RKZ-TY-004

Ilość zębów: 36

Strona zabudowy: Strona doprowadzająca

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

217,13

zł/szt.

Kraków: śr. 20.08

U ciebie: śr. 20.08

217,13

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

211,54

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 19.08

211,54

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do TOYOTA MR 2 III

Koło zmiennych faz rozrządu do samochodu TOYOTA MR 2 III

Koło zmiennych faz rozrządu to element osadzony na wałku, którego zadaniem jest kontrola czasu otwarcia zaworów. Takie działanie pozwala na sprawne regulowanie faz rozrządu, co z kolei wpływa na elastyczność silnika i mniejsze zużycie paliwa. Element ten w samochodach TOYOTA MR 2 III jest sterowany ciśnieniem oleju – z tego względu niezwykle ważne jest stosowanie produktów o odpowiednio wysokiej jakości. Nieodpowiednie oleje mogą w sporym stopniu przyczynić się do przedwczesnego zużycia koła zmiennych faz rozrządu.

Jak często wymieniać koło zmiennych faz rozrządu w aucie TOYOTA MR 2 III?

Zalecenia producenta w tej kwestii są dość jasne – należy robić to wraz z wymianą kompletu napędu rozrządu. Będzie to potrzebne także wtedy, gdy zaobserwujemy pewne niepokojące objawy. Najbardziej charakterystycznym z nich jest klekotanie silnika, do którego mogą dochodzić także problemy z uruchomieniem pojazdu TOYOTA MR 2 III, wzrost zużycia paliwa i spadek mocy. Wszystkie z tych symptomów powinny być jasnym sygnałem dla kierowcy, że należy udać się do warsztatu, by nie doprowadzić do znacznie poważniejszej usterki.

TOYOTA MR 2 III – jak wydłużyć trwałość koła zmiennych faz rozrządu?

Zużywanie się koła zmiennych faz rozrządu w samochodzie TOYOTA MR 2 III to naturalny proces – jest to jeden z elementów eksploatacyjnych auta. Można jednak w prosty sposób wydłużyć jego trwałość. Przede wszystkim należy stosować olej wysokiej jakości i na bieżąco kontrolować jego poziom; najlepiej zadbać o to, by jego ilość znajdowała się w górnym zakresie referencyjnym.