11 produktów
Wybierz auto
HEP217018
Ilość zębów: 36
Sterowanie silnika: Łańcuch
Rozwiń więcej danych
662,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
662,20
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEP217007
Ilość zębów: 36
Sterowanie silnika: Łańcuch
Rozwiń więcej danych
610,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
610,44
zł/szt.
Darmowa dostawa
VAIV700756
Ilość zębów: 36
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Rozwiń więcej danych
661,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
661,78
zł/szt.
Darmowa dostawa
MET2410066
Ilość zębów: 36
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Rozwiń więcej danych
519,30
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
519,30
zł/szt.
Darmowa dostawa
MET2410068
Ilość zębów: 42
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Rozwiń więcej danych
531,82
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
531,82
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEP217029
Ilość zębów: 36
Sterowanie silnika: Łańcuch
Rozwiń więcej danych
488,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
488,70
zł/szt.
Darmowa dostawa
BLUADBP740056
Strona zabudowy: Strona wylotowa
Ciężar [kg]: 1.034
Rozwiń więcej danych
540,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
540,63
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 36
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Rozwiń więcej danych
538,08
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
538,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEP217067
Ilość zębów: 42
Sterowanie silnika: Łańcuch
Rozwiń więcej danych
478,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
478,96
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 36
Strona zabudowy: Strona wylotowa
Rozwiń więcej danych
286,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
286,99
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 42
Sterowanie silnika: Łańcuch
402,06
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
402,06
zł/szt.
Darmowa dostawa
Koło zmiennych faz rozrządu to element osadzony na wałku, którego zadaniem jest kontrola czasu otwarcia zaworów. Takie działanie pozwala na sprawne regulowanie faz rozrządu, co z kolei wpływa na elastyczność silnika i mniejsze zużycie paliwa. Element ten w samochodach TOYOTA YARIS II jest sterowany ciśnieniem oleju – z tego względu niezwykle ważne jest stosowanie produktów o odpowiednio wysokiej jakości. Nieodpowiednie oleje mogą w sporym stopniu przyczynić się do przedwczesnego zużycia koła zmiennych faz rozrządu.
Zalecenia producenta w tej kwestii są dość jasne – należy robić to wraz z wymianą kompletu napędu rozrządu. Będzie to potrzebne także wtedy, gdy zaobserwujemy pewne niepokojące objawy. Najbardziej charakterystycznym z nich jest klekotanie silnika, do którego mogą dochodzić także problemy z uruchomieniem pojazdu TOYOTA YARIS II, wzrost zużycia paliwa i spadek mocy. Wszystkie z tych symptomów powinny być jasnym sygnałem dla kierowcy, że należy udać się do warsztatu, by nie doprowadzić do znacznie poważniejszej usterki.
Zużywanie się koła zmiennych faz rozrządu w samochodzie TOYOTA YARIS II to naturalny proces – jest to jeden z elementów eksploatacyjnych auta. Można jednak w prosty sposób wydłużyć jego trwałość. Przede wszystkim należy stosować olej wysokiej jakości i na bieżąco kontrolować jego poziom; najlepiej zadbać o to, by jego ilość znajdowała się w górnym zakresie referencyjnym.