56 produktów
Wybierz auto
47,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
47,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396SS11150
89,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
89,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.23
58,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
58,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396SS11030
Ilość podłączonych styków: 3
73,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
73,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
49,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
49,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
151,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
151,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rezystancja [ohm]: 1100
Ilość biegunów: 2
Rozwiń więcej danych
89,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
89,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wysokość [mm]: 30
Ilość połączeń: 3
36,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 20.08
36,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.088
Ilość połączeń: 2
Rozwiń więcej danych
131,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
131,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
98,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
98,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 2
47,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
47,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05261953713
163,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
163,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez przewodu
Rozwiń więcej danych
151,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 20.08
151,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 90080 19020
Rezystancja [ohm]: 2250
Rozwiń więcej danych
163,13
zł/szt.
Kraków: pt. 22.08
U ciebie: pt. 22.08
163,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYECPTY014
Dla numeru oe: 90919-05060
Dla numeru artykułu: 87714
Rozwiń więcej danych
29,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 20.08
29,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05261953497
77,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
77,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.04
Ilość połączeń: 2
Rozwiń więcej danych
156,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
156,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
71,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
71,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Aktywny czujnik
Ilość biegunów: 3
66,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 20.08
66,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
88,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 20.08
88,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W samochodzie TOYOTA YARIS II, czujnik położenia wałka rozrządu umieszczony jest w głowicy silnika i skierowany w stronę koła sygnałowego, zamontowanego w wałku rozrządu. Czujnik emituje sygnał, na podstawie którego komputer pojazdu określa kąt położenia wałka. Dzięki temu komputer otrzymuje informację, w jakiej pozycji aktualnie znajduje się wałek rozrządu. Jest ona potrzebna m.in. do przeprowadzenia regulacji dawek paliwa czy aktywacji świec zapłonowych (w przypadku wersji samochodów TOYOTA YARIS II z silnikami benzynowymi).
Czujniki położenia wałka rozrządu, stosowane w samochodzie TOYOTA YARIS II czasem ulegają usterkom. Ich pierwszym objawem jest zazwyczaj zaświecenie się kontrolki silnika („check engine”) na desce rozdzielczej auta. Pojawić się mogą także problemy z uruchomieniem silnika, szarpnięcia i niespodziewane gaśnięcie silnika podczas jazdy. Zdarza się, że kierowcy wyczuwają także utratę mocy silnika oraz obserwują zwiększone zużycie paliwa. W pojazdach TOYOTA YARIS II sprawdzenie poprawności pracy czujnika położenia wałka rozrządu powinno odbywać się z wykorzystaniem dopasowanego do marki testera diagnostycznego.
Czujniki położenia wałka rozrządu to części elektroniczne, dlatego podejmowanie prób ich naprawy nie jest zalecane przez ekspertów motoryzacyjnych. Jedynym niezawodnym sposobem naprawy jest wymiana czujnika na nowy. W autach TOYOTA YARIS II nie jest to proces skomplikowany – polega na odłączeniu wtyczki zasilającej od czujnika oraz odkręceniu śrub mocujących czujnik w głowicy silnika. Następnie w sposób analogiczny montuje się nowy czujnik położenia wałka rozrządu. Oczywiście czynność powinna zostać poprzedzona diagnostyką.