13 produktów
Wybierz auto
INA427104030
Rodzaj napędu: Pasek
Tryb pracy: Hydrauliczny
692,81
zł/szt.
Kraków: wt. 29.07
U ciebie: wt. 29.07
692,81
zł/szt.
Darmowa dostawa
INA427100330
Ilość zębów: 42
Rodzaj napędu: Pasek
Rozwiń więcej danych
809,22
zł/szt.
Kraków: wt. 29.07
U ciebie: wt. 29.07
809,22
zł/szt.
Darmowa dostawa
INA427103930
Rodzaj napędu: Pasek
Tryb pracy: Hydrauliczny
737,67
zł/szt.
Kraków: wt. 29.07
U ciebie: wt. 29.07
737,67
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 42
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Rozwiń więcej danych
799,35
zł/szt.
Kraków: wt. 29.07
U ciebie: wt. 29.07
799,35
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEP217023
Ilość zębów: 38
Sterowanie silnika: Łańcuch
Rozwiń więcej danych
567,62
zł/szt.
Kraków: wt. 29.07
U ciebie: wt. 29.07
567,62
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 42
Strona zabudowy: Strona wylotowa
Rozwiń więcej danych
806,22
zł/szt.
Kraków: wt. 29.07
U ciebie: wt. 29.07
806,22
zł/szt.
Darmowa dostawa
VAIV950508
Sterowanie silnika: Koła zębate czołowe
801,57
zł/szt.
Kraków: pt. 01.08
U ciebie: pt. 01.08
801,57
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEP217016
Ilość zębów: 38
Sterowanie silnika: Łańcuch
Rozwiń więcej danych
601,11
zł/szt.
Kraków: śr. 30.07
U ciebie: śr. 30.07
601,11
zł/szt.
Darmowa dostawa
INA427100230
Ilość zębów: 42
Rodzaj napędu: Pasek
Rozwiń więcej danych
683,88
zł/szt.
Kraków: wt. 29.07
U ciebie: wt. 29.07
683,88
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Ciężar [kg]: 0.922
Rozwiń więcej danych
475,78
zł/szt.
Kraków: wt. 29.07
U ciebie: wt. 29.07
475,78
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Strona wylotowa
Ciężar [kg]: 1.003
Rozwiń więcej danych
482,19
zł/szt.
Kraków: wt. 29.07
U ciebie: wt. 29.07
482,19
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEP217079
Rodzaj napędu: Pasek
Tryb pracy: Hydrauliczny
913,71
zł/szt.
Kraków: wt. 29.07
U ciebie: wt. 29.07
913,71
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sterowanie silnika: Koła zębate czołowe
294,02
zł/szt.
Kraków: wt. 29.07
U ciebie: wt. 29.07
294,02
zł/szt.
Darmowa dostawa
Koło zmiennych faz rozrządu to element osadzony na wałku, którego zadaniem jest kontrola czasu otwarcia zaworów. Takie działanie pozwala na sprawne regulowanie faz rozrządu, co z kolei wpływa na elastyczność silnika i mniejsze zużycie paliwa. Element ten w samochodach VOLVO jest sterowany ciśnieniem oleju – z tego względu niezwykle ważne jest stosowanie produktów o odpowiednio wysokiej jakości. Nieodpowiednie oleje mogą w sporym stopniu przyczynić się do przedwczesnego zużycia koła zmiennych faz rozrządu.
Zalecenia producenta w tej kwestii są dość jasne – należy robić to wraz z wymianą kompletu napędu rozrządu. Będzie to potrzebne także wtedy, gdy zaobserwujemy pewne niepokojące objawy. Najbardziej charakterystycznym z nich jest klekotanie silnika, do którego mogą dochodzić także problemy z uruchomieniem pojazdu VOLVO, wzrost zużycia paliwa i spadek mocy. Wszystkie z tych symptomów powinny być jasnym sygnałem dla kierowcy, że należy udać się do warsztatu, by nie doprowadzić do znacznie poważniejszej usterki.
Zużywanie się koła zmiennych faz rozrządu w samochodzie VOLVO to naturalny proces – jest to jeden z elementów eksploatacyjnych auta. Można jednak w prosty sposób wydłużyć jego trwałość. Przede wszystkim należy stosować olej wysokiej jakości i na bieżąco kontrolować jego poziom; najlepiej zadbać o to, by jego ilość znajdowała się w górnym zakresie referencyjnym.