11 produktów
Wybierz auto
0338706117260
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
154,24
zł/szt.
Kraków: śr. 05.02
U ciebie: śr. 05.02
154,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV103846
165,44
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
165,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEP215000
Tryb pracy: Hydrauliczny
Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych
110,16
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
110,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGAOCV0116
Grubość [mm]: 28
Średnica wewnętrzna [mm]: 52
Rozwiń więcej danych
103,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
103,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica zewnętrzna [mm]: 88
Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
Rozwiń więcej danych
132,71
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
132,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Hydrauliczny
99,94
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
99,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11091788401
79,78
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
79,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 28
Szerokość [mm]: 14.2
Rozwiń więcej danych
75,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
75,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11091484901
83,15
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
83,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 28
Szerokość [mm]: 14.2
Rozwiń więcej danych
90,18
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
90,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.071
Zdjęcie producenta: 1
100,14
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
100,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Koło zmiennych faz rozrządu to element osadzony na wałku, którego zadaniem jest kontrola czasu otwarcia zaworów. Takie działanie pozwala na sprawne regulowanie faz rozrządu, co z kolei wpływa na elastyczność silnika i mniejsze zużycie paliwa. Element ten w samochodach VW TRANSPORTER jest sterowany ciśnieniem oleju – z tego względu niezwykle ważne jest stosowanie produktów o odpowiednio wysokiej jakości. Nieodpowiednie oleje mogą w sporym stopniu przyczynić się do przedwczesnego zużycia koła zmiennych faz rozrządu.
Zalecenia producenta w tej kwestii są dość jasne – należy robić to wraz z wymianą kompletu napędu rozrządu. Będzie to potrzebne także wtedy, gdy zaobserwujemy pewne niepokojące objawy. Najbardziej charakterystycznym z nich jest klekotanie silnika, do którego mogą dochodzić także problemy z uruchomieniem pojazdu VW TRANSPORTER, wzrost zużycia paliwa i spadek mocy. Wszystkie z tych symptomów powinny być jasnym sygnałem dla kierowcy, że należy udać się do warsztatu, by nie doprowadzić do znacznie poważniejszej usterki.
Zużywanie się koła zmiennych faz rozrządu w samochodzie VW TRANSPORTER to naturalny proces – jest to jeden z elementów eksploatacyjnych auta. Można jednak w prosty sposób wydłużyć jego trwałość. Przede wszystkim należy stosować olej wysokiej jakości i na bieżąco kontrolować jego poziom; najlepiej zadbać o to, by jego ilość znajdowała się w górnym zakresie referencyjnym.