7 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Od strony czołowej
Grubość [mm]: 7
Rozwiń więcej danych
21,71
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
21,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0341440750
Szerokość [mm]: 7
Materiał: Fpm (fluor-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
16,18
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
16,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Szerokość [mm]: 7
Średnica wewnętrzna [mm]: 30
Rozwiń więcej danych
13,81
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
13,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
041715009700
Szerokość [mm]: 7
Średnica wewnętrzna [mm]: 30
Rozwiń więcej danych
34,81
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
34,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
041812014699B
Wysokość 1 [mm]: 10
Materiał: Fpm (fluor-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
31,81
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
31,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
041812014672B
Wysokość 1 [mm]: 8
Materiał: Fpm (fluor-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
24,68
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
24,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
041812012411B
Wysokość 1 [mm]: 7
Materiał: Acm (poliakryl-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
16,92
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
16,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W samochodzie ALFA ROMEO 155 uszczelniacz wałka rozrządu pełni niezwykle ważną rolę. Chroni przed wyciekiem oleju w strategicznym miejscu, gdyż olej spod wałka może zanieczyścić pasek rozrządu i inne elementy całego układu, co ma znaczący wpływ na ich przyspieszone zużycie. Uszczelniacz wałka rozrządu to niewielki, silikonowo lub silikonowo-kauczukowy element w kształcie okręgu.
Uszczelniacz wałka rozrządu jest popularnie nazywany także simeringiem. W samochodzie ALFA ROMEO 155, podobnie jak w większości samochodów osobowych, ten element należy wymienić natychmiast po stwierdzeniu braku jego szczelności. Wszelkie ślady oleju, spękania na powierzchni simeringu, czy też widoczne uszkodzenia mechaniczne kwalifikują część do wymiany na nową.
Aby przeprowadzić wymianę uszczelniacza wałka rozrządu w samochodzie ALFA ROMEO 155, należy uprzednio zdemontować pasek rozrządu. Z tego powodu zaleca się profilaktyczną wymianę simeringu, podczas okresowej wymiany paska. Uszczelniacz należy zdemontować za pomocą specjalnego narzędzia, aby nie uszkodzić miejsca jego osadzenia oraz wałka rozrządu. Nowy element należy umiejętnie wcisnąć w miejsce osadzenia na odpowiednią głębokość (zgodnie z instrukcją producenta pojazdu bądź pozycją wcześniej zdemontowanego simeringu).