8 produktów
Wybierz auto
0340814053800
Szerokość [mm]: 10
Materiał: Fpm (fluor-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
32,37
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
32,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Głowica cylindra
46,61
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
46,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DRMDRM0709
Strona zabudowy: Głowica cylindra
38,39
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
38,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
17,58
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
17,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 03l103085c
Szerokość [mm]: 10
Rozwiń więcej danych
32,78
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
32,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ELR302690
Strona zabudowy: Głowica cylindra
Wymagana ilość: 2
29,78
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
29,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wysokość [mm]: 8
Materiał: Ptfe (polytetrafluorethylen)/acm (polyacryl-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
25,34
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
25,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
76,31
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
76,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W samochodzie AUDI Q5 II uszczelniacz wałka rozrządu pełni niezwykle ważną rolę. Chroni przed wyciekiem oleju w strategicznym miejscu, gdyż olej spod wałka może zanieczyścić pasek rozrządu i inne elementy całego układu, co ma znaczący wpływ na ich przyspieszone zużycie. Uszczelniacz wałka rozrządu to niewielki, silikonowo lub silikonowo-kauczukowy element w kształcie okręgu.
Uszczelniacz wałka rozrządu jest popularnie nazywany także simeringiem. W samochodzie AUDI Q5 II, podobnie jak w większości samochodów osobowych, ten element należy wymienić natychmiast po stwierdzeniu braku jego szczelności. Wszelkie ślady oleju, spękania na powierzchni simeringu, czy też widoczne uszkodzenia mechaniczne kwalifikują część do wymiany na nową.
Aby przeprowadzić wymianę uszczelniacza wałka rozrządu w samochodzie AUDI Q5 II, należy uprzednio zdemontować pasek rozrządu. Z tego powodu zaleca się profilaktyczną wymianę simeringu, podczas okresowej wymiany paska. Uszczelniacz należy zdemontować za pomocą specjalnego narzędzia, aby nie uszkodzić miejsca jego osadzenia oraz wałka rozrządu. Nowy element należy umiejętnie wcisnąć w miejsce osadzenia na odpowiednią głębokość (zgodnie z instrukcją producenta pojazdu bądź pozycją wcześniej zdemontowanego simeringu).