8 produktów
Wybierz auto
0341897690
Szerokość [mm]: 10
Materiał: Ptfe (polytetrafluorethylen)/acm (polyacryl-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
33,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
33,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0340814053800
Szerokość [mm]: 10
Materiał: Fpm (fluor-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
32,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
32,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Głowica cylindra
45,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
45,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DRMDRM0709
Strona zabudowy: Głowica cylindra
38,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
38,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
AJU01326300
Grubość [mm]: 5
Długość [mm]: 38
Rozwiń więcej danych
16,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
16,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
17,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
17,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ELR302690
Strona zabudowy: Głowica cylindra
Wymagana ilość: 2
29,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
29,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
74,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
74,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W samochodzie AUDI Q5 II uszczelniacz wałka rozrządu pełni niezwykle ważną rolę. Chroni przed wyciekiem oleju w strategicznym miejscu, gdyż olej spod wałka może zanieczyścić pasek rozrządu i inne elementy całego układu, co ma znaczący wpływ na ich przyspieszone zużycie. Uszczelniacz wałka rozrządu to niewielki, silikonowo lub silikonowo-kauczukowy element w kształcie okręgu.
Uszczelniacz wałka rozrządu jest popularnie nazywany także simeringiem. W samochodzie AUDI Q5 II, podobnie jak w większości samochodów osobowych, ten element należy wymienić natychmiast po stwierdzeniu braku jego szczelności. Wszelkie ślady oleju, spękania na powierzchni simeringu, czy też widoczne uszkodzenia mechaniczne kwalifikują część do wymiany na nową.
Aby przeprowadzić wymianę uszczelniacza wałka rozrządu w samochodzie AUDI Q5 II, należy uprzednio zdemontować pasek rozrządu. Z tego powodu zaleca się profilaktyczną wymianę simeringu, podczas okresowej wymiany paska. Uszczelniacz należy zdemontować za pomocą specjalnego narzędzia, aby nie uszkodzić miejsca jego osadzenia oraz wałka rozrządu. Nowy element należy umiejętnie wcisnąć w miejsce osadzenia na odpowiednią głębokość (zgodnie z instrukcją producenta pojazdu bądź pozycją wcześniej zdemontowanego simeringu).