🔥 -5% na części układu zawieszenia! Kod: WAHACZE5

Powiadom mnie o dostępności

Uszczelki rozrządu do BMW X1

6 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

57,28 zł
57,28 zł

Dostawa na czwartek, 23 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
69,31 zł
69,31 zł

Dostawa na piątek, 24 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
21,33 zł

Dostawa na piątek, 24 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
52,24 zł
52,24 zł

Dostawa na czwartek, 23 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
30,79 zł

Dostawa na piątek, 24 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
56,99 zł
56,99 zł

Dostawa na czwartek, 23 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Wybierz generację BMW

Części zamienne do BMW

Uszczelniacz wałka rozrządu – BMW X1

W samochodzie BMW X1 uszczelniacz wałka rozrządu pełni niezwykle ważną rolę. Chroni przed wyciekiem oleju w strategicznym miejscu, gdyż olej spod wałka może zanieczyścić pasek rozrządu i inne elementy całego układu, co ma znaczący wpływ na ich przyspieszone zużycie. Uszczelniacz wałka rozrządu to niewielki, silikonowo lub silikonowo-kauczukowy element w kształcie okręgu.

Simering wałka rozrządu w samochodzie BMW X1 – kiedy go wymienić?

Uszczelniacz wałka rozrządu jest popularnie nazywany także simeringiem. W samochodzie BMW X1, podobnie jak w większości samochodów osobowych, ten element należy wymienić natychmiast po stwierdzeniu braku jego szczelności. Wszelkie ślady oleju, spękania na powierzchni simeringu, czy też widoczne uszkodzenia mechaniczne kwalifikują część do wymiany na nową.

Jak wymienić uszczelniacz wałka rozrządu w samochodzie BMW X1?

Aby przeprowadzić wymianę uszczelniacza wałka rozrządu w samochodzie BMW X1, należy uprzednio zdemontować pasek rozrządu. Z tego powodu zaleca się profilaktyczną wymianę simeringu, podczas okresowej wymiany paska. Uszczelniacz należy zdemontować za pomocą specjalnego narzędzia, aby nie uszkodzić miejsca jego osadzenia oraz wałka rozrządu. Nowy element należy umiejętnie wcisnąć w miejsce osadzenia na odpowiednią głębokość (zgodnie z instrukcją producenta pojazdu bądź pozycją wcześniej zdemontowanego simeringu).