8 produktów
Wybierz auto
Szerokość [mm]: 1.5
Ciężar [kg]: 0.003
Rozwiń więcej danych
15,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.02
15,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0341257212
56,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.02
56,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ELR250890
Materiał: Fpm (fluor-kauczuk)
69,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.02
69,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Głowica cylindra, z prawej
Dla cylindra: 1-4
21,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.02
21,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGATC3906
62,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.02
62,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0340713944700
Materiał: Metal
53,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.02
53,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
36,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.02
36,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość: 4
53,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.02
53,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W samochodzie BMW X5 F15/F85 uszczelniacz wałka rozrządu pełni niezwykle ważną rolę. Chroni przed wyciekiem oleju w strategicznym miejscu, gdyż olej spod wałka może zanieczyścić pasek rozrządu i inne elementy całego układu, co ma znaczący wpływ na ich przyspieszone zużycie. Uszczelniacz wałka rozrządu to niewielki, silikonowo lub silikonowo-kauczukowy element w kształcie okręgu.
Uszczelniacz wałka rozrządu jest popularnie nazywany także simeringiem. W samochodzie BMW X5 F15/F85, podobnie jak w większości samochodów osobowych, ten element należy wymienić natychmiast po stwierdzeniu braku jego szczelności. Wszelkie ślady oleju, spękania na powierzchni simeringu, czy też widoczne uszkodzenia mechaniczne kwalifikują część do wymiany na nową.
Aby przeprowadzić wymianę uszczelniacza wałka rozrządu w samochodzie BMW X5 F15/F85, należy uprzednio zdemontować pasek rozrządu. Z tego powodu zaleca się profilaktyczną wymianę simeringu, podczas okresowej wymiany paska. Uszczelniacz należy zdemontować za pomocą specjalnego narzędzia, aby nie uszkodzić miejsca jego osadzenia oraz wałka rozrządu. Nowy element należy umiejętnie wcisnąć w miejsce osadzenia na odpowiednią głębokość (zgodnie z instrukcją producenta pojazdu bądź pozycją wcześniej zdemontowanego simeringu).