7 produktów
Wybierz auto
0341434500
Szerokość [mm]: 7
Materiał: Fpm (fluor-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
24,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
24,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGAOS8311
Szerokość 1 [mm]: 7
Średnica zewnętrzna 1 [mm]: 45
Rozwiń więcej danych
21,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
21,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
19,67
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
19,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DRMDRM0522
71,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
71,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wysokość [mm]: 7
Materiał: Fpm (fluor-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
27,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
27,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIC811045900
Szerokość [mm]: 8
Materiał: Fpm (fluor-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
20,63
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
20,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIC814026900
Szerokość [mm]: 7
Materiał: Fpm (fluor-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
33,20
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
33,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W samochodzie CHEVROLET MALIBU uszczelniacz wałka rozrządu pełni niezwykle ważną rolę. Chroni przed wyciekiem oleju w strategicznym miejscu, gdyż olej spod wałka może zanieczyścić pasek rozrządu i inne elementy całego układu, co ma znaczący wpływ na ich przyspieszone zużycie. Uszczelniacz wałka rozrządu to niewielki, silikonowo lub silikonowo-kauczukowy element w kształcie okręgu.
Uszczelniacz wałka rozrządu jest popularnie nazywany także simeringiem. W samochodzie CHEVROLET MALIBU, podobnie jak w większości samochodów osobowych, ten element należy wymienić natychmiast po stwierdzeniu braku jego szczelności. Wszelkie ślady oleju, spękania na powierzchni simeringu, czy też widoczne uszkodzenia mechaniczne kwalifikują część do wymiany na nową.
Aby przeprowadzić wymianę uszczelniacza wałka rozrządu w samochodzie CHEVROLET MALIBU, należy uprzednio zdemontować pasek rozrządu. Z tego powodu zaleca się profilaktyczną wymianę simeringu, podczas okresowej wymiany paska. Uszczelniacz należy zdemontować za pomocą specjalnego narzędzia, aby nie uszkodzić miejsca jego osadzenia oraz wałka rozrządu. Nowy element należy umiejętnie wcisnąć w miejsce osadzenia na odpowiednią głębokość (zgodnie z instrukcją producenta pojazdu bądź pozycją wcześniej zdemontowanego simeringu).