8 produktów
Wybierz auto
0341153740
Szerokość [mm]: 7
Materiał: Fpm (fluor-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
20,32
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
20,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0340813414400
Szerokość [mm]: 7
Materiał: Fpm (fluor-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
19,97
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
19,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
59,05
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
59,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
34,28
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
34,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DRMDRM0797
31,20
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
31,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HAR720282
Szerokość [mm]: 7
Materiał: Fpm (fluor-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
16,78
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
16,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0341375470
Szerokość [mm]: 10
Materiał: Fpm (fluor-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
35,94
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
35,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0341355150
44,99
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
44,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W samochodzie CITROËN JUMPER Jumper II uszczelniacz wałka rozrządu pełni niezwykle ważną rolę. Chroni przed wyciekiem oleju w strategicznym miejscu, gdyż olej spod wałka może zanieczyścić pasek rozrządu i inne elementy całego układu, co ma znaczący wpływ na ich przyspieszone zużycie. Uszczelniacz wałka rozrządu to niewielki, silikonowo lub silikonowo-kauczukowy element w kształcie okręgu.
Uszczelniacz wałka rozrządu jest popularnie nazywany także simeringiem. W samochodzie CITROËN JUMPER Jumper II, podobnie jak w większości samochodów osobowych, ten element należy wymienić natychmiast po stwierdzeniu braku jego szczelności. Wszelkie ślady oleju, spękania na powierzchni simeringu, czy też widoczne uszkodzenia mechaniczne kwalifikują część do wymiany na nową.
Aby przeprowadzić wymianę uszczelniacza wałka rozrządu w samochodzie CITROËN JUMPER Jumper II, należy uprzednio zdemontować pasek rozrządu. Z tego powodu zaleca się profilaktyczną wymianę simeringu, podczas okresowej wymiany paska. Uszczelniacz należy zdemontować za pomocą specjalnego narzędzia, aby nie uszkodzić miejsca jego osadzenia oraz wałka rozrządu. Nowy element należy umiejętnie wcisnąć w miejsce osadzenia na odpowiednią głębokość (zgodnie z instrukcją producenta pojazdu bądź pozycją wcześniej zdemontowanego simeringu).