11 produktów
Wybierz auto
Producenci
NTYRTCFT000
93,96
zł/szt.
Kraków: pon. 08.09
U ciebie: pon. 08.09
93,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGAFC2301
150,56
zł/szt.
Kraków: pon. 08.09
U ciebie: pon. 08.09
150,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT45310
260,03
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
260,03
zł/szt.
Darmowa dostawa
FASFT45316
80,18
zł/szt.
Kraków: pon. 08.09
U ciebie: pon. 08.09
80,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYRTCCT000
91,34
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
91,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX370004
80,74
zł/szt.
Kraków: pon. 08.09
U ciebie: pon. 08.09
80,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT45307
Rodzaj napędu: Napęd przednich kół
86,34
zł/szt.
Kraków: pon. 08.09
U ciebie: pon. 08.09
86,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
103,43
zł/szt.
Kraków: pon. 08.09
U ciebie: pon. 08.09
103,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 530
Szerokość [mm]: 333
Rozwiń więcej danych
156,31
zł/szt.
Kraków: pon. 08.09
U ciebie: pon. 08.09
156,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
3RG85268
99,69
zł/szt.
Kraków: pon. 08.09
U ciebie: pon. 08.09
99,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0471TCC2
117,24
zł/szt.
Kraków: pon. 08.09
U ciebie: pon. 08.09
117,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obudowa rozrządu w samochodzie CITROËN JUMPER Jumper II to nic innego jak wykonana z tworzywa osłona, której zadaniem jest ochrona napędu rozrządu oraz mechanizmu przeniesienia go na rozrząd silnika pojazdu. Obudowa separuje podzespoły kluczowe dla poprawnej pracy jednostki napędowej od kurzu, brudu i innych zanieczyszczeń.
Producent samochodu CITROËN JUMPER Jumper II rekomenduje wymianę paska rozrządu oraz współpracujących z nim elementów jak rolki czy napinacze w określonych interwałach czasowych lub kilometrowych. Do uszkodzeń obudowy rozrządu dochodzi najczęściej w momencie jej demontażu, dokonywanego w celu wymiany tych elementów.
Uszkodzonej obudowy rozrządu samochodu CITROËN JUMPER Jumper II nie da się zamontować w sposób, gwarantujący pełną ochronę elementów rozrządu przed pyłem, brudem czy wilgocią. Uszkodzoną obudowę warto wymienić na nową, gdyż ze względu na lokalizację napęd rozrządu jest on narażony także na zanieczyszczenia olejowe, które mogą wystąpić w przypadku nieszczelności silnika. Kontakt z olejem oznacza poważne ryzyko awarii.