🔥 -5% na części układu zawieszenia! Kod: WAHACZE5

Powiadom mnie o dostępności

Uszczelki wałka, napinacza łańcucha, obudowy rozrządu do FIAT TIPO

6 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

27,43 zł

Dostawa na piątek, 24 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
23,92 zł

Dostawa na piątek, 24 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
24,10 zł

Dostawa na piątek, 24 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
78,03 zł

Dostawa na piątek, 24 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
48,76 zł
48,76 zł

Dostawa na piątek, 24 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
55,61 zł
55,61 zł

Dostawa na piątek, 24 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do FIAT

Uszczelniacz wałka rozrządu – FIAT TIPO

W samochodzie FIAT TIPO uszczelniacz wałka rozrządu pełni niezwykle ważną rolę. Chroni przed wyciekiem oleju w strategicznym miejscu, gdyż olej spod wałka może zanieczyścić pasek rozrządu i inne elementy całego układu, co ma znaczący wpływ na ich przyspieszone zużycie. Uszczelniacz wałka rozrządu to niewielki, silikonowo lub silikonowo-kauczukowy element w kształcie okręgu.

Simering wałka rozrządu w samochodzie FIAT TIPO – kiedy go wymienić?

Uszczelniacz wałka rozrządu jest popularnie nazywany także simeringiem. W samochodzie FIAT TIPO, podobnie jak w większości samochodów osobowych, ten element należy wymienić natychmiast po stwierdzeniu braku jego szczelności. Wszelkie ślady oleju, spękania na powierzchni simeringu, czy też widoczne uszkodzenia mechaniczne kwalifikują część do wymiany na nową.

Jak wymienić uszczelniacz wałka rozrządu w samochodzie FIAT TIPO?

Aby przeprowadzić wymianę uszczelniacza wałka rozrządu w samochodzie FIAT TIPO, należy uprzednio zdemontować pasek rozrządu. Z tego powodu zaleca się profilaktyczną wymianę simeringu, podczas okresowej wymiany paska. Uszczelniacz należy zdemontować za pomocą specjalnego narzędzia, aby nie uszkodzić miejsca jego osadzenia oraz wałka rozrządu. Nowy element należy umiejętnie wcisnąć w miejsce osadzenia na odpowiednią głębokość (zgodnie z instrukcją producenta pojazdu bądź pozycją wcześniej zdemontowanego simeringu).