Powiadom mnie o dostępności

Uszczelki wałka, napinacza łańcucha, obudowy rozrządu do MERCEDES-BENZ KLASA E W213

4 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Nr art: ELR328123

ELRING 328.123

Strona zabudowy: głowica cylindra, oprawa skrzyni biegów
21,24 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
20,10 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Grubość [mm]: 5, Kształt: kształt A, Materiał: HNBR (uwodorniony Acryl-Nitril-Butadien-kauczuk)...
10,87 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: od strony czołowej, Strona zabudowy: od strony czołowej
15,57 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MERCEDES-BENZ

Uszczelniacz wałka rozrządu – MERCEDES-BENZ KLASA E W213

W samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA E W213 uszczelniacz wałka rozrządu pełni niezwykle ważną rolę. Chroni przed wyciekiem oleju w strategicznym miejscu, gdyż olej spod wałka może zanieczyścić pasek rozrządu i inne elementy całego układu, co ma znaczący wpływ na ich przyspieszone zużycie. Uszczelniacz wałka rozrządu to niewielki, silikonowo lub silikonowo-kauczukowy element w kształcie okręgu.

Simering wałka rozrządu w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA E W213 – kiedy go wymienić?

Uszczelniacz wałka rozrządu jest popularnie nazywany także simeringiem. W samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA E W213, podobnie jak w większości samochodów osobowych, ten element należy wymienić natychmiast po stwierdzeniu braku jego szczelności. Wszelkie ślady oleju, spękania na powierzchni simeringu, czy też widoczne uszkodzenia mechaniczne kwalifikują część do wymiany na nową.

Jak wymienić uszczelniacz wałka rozrządu w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA E W213?

Aby przeprowadzić wymianę uszczelniacza wałka rozrządu w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA E W213, należy uprzednio zdemontować pasek rozrządu. Z tego powodu zaleca się profilaktyczną wymianę simeringu, podczas okresowej wymiany paska. Uszczelniacz należy zdemontować za pomocą specjalnego narzędzia, aby nie uszkodzić miejsca jego osadzenia oraz wałka rozrządu. Nowy element należy umiejętnie wcisnąć w miejsce osadzenia na odpowiednią głębokość (zgodnie z instrukcją producenta pojazdu bądź pozycją wcześniej zdemontowanego simeringu).