6 produktów
Wybierz auto
0341153740
Szerokość [mm]: 7
Materiał: Fpm (fluor-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
20,32
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
20,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0340813414400
Szerokość [mm]: 7
Materiał: Fpm (fluor-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
19,97
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
19,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
041820026123B
Wysokość 1 [mm]: 7
Materiał: Fpm (fluor-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
19,18
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
19,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Od strony czołowej
Grubość [mm]: 7
Rozwiń więcej danych
14,63
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
14,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
AJU15061800
Szerokość [mm]: 7
Średnica wewnętrzna [mm]: 27
Rozwiń więcej danych
24,65
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
24,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HAR720282
Szerokość [mm]: 7
Materiał: Fpm (fluor-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
16,78
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
16,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W samochodzie PEUGEOT 4007 uszczelniacz wałka rozrządu pełni niezwykle ważną rolę. Chroni przed wyciekiem oleju w strategicznym miejscu, gdyż olej spod wałka może zanieczyścić pasek rozrządu i inne elementy całego układu, co ma znaczący wpływ na ich przyspieszone zużycie. Uszczelniacz wałka rozrządu to niewielki, silikonowo lub silikonowo-kauczukowy element w kształcie okręgu.
Uszczelniacz wałka rozrządu jest popularnie nazywany także simeringiem. W samochodzie PEUGEOT 4007, podobnie jak w większości samochodów osobowych, ten element należy wymienić natychmiast po stwierdzeniu braku jego szczelności. Wszelkie ślady oleju, spękania na powierzchni simeringu, czy też widoczne uszkodzenia mechaniczne kwalifikują część do wymiany na nową.
Aby przeprowadzić wymianę uszczelniacza wałka rozrządu w samochodzie PEUGEOT 4007, należy uprzednio zdemontować pasek rozrządu. Z tego powodu zaleca się profilaktyczną wymianę simeringu, podczas okresowej wymiany paska. Uszczelniacz należy zdemontować za pomocą specjalnego narzędzia, aby nie uszkodzić miejsca jego osadzenia oraz wałka rozrządu. Nowy element należy umiejętnie wcisnąć w miejsce osadzenia na odpowiednią głębokość (zgodnie z instrukcją producenta pojazdu bądź pozycją wcześniej zdemontowanego simeringu).