6 produktów
Wybierz auto
0341073890
Szerokość [mm]: 5
Materiał: Fpm (fluor-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
21,60
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
21,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0341584880
Szerokość [mm]: 6
Materiał: Ptfe (polytetrafluorethylen)/acm (polyacryl-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
40,93
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
40,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
041820035460B
Wysokość 1 [mm]: 6
Materiał: Ptfe (polytetrafluorethylen)/acm (polyacryl-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
48,88
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
48,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wysokość [mm]: 6
Materiał: Ptfe (polytetrafluorethylen)
Rozwiń więcej danych
25,05
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
25,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
041812018754B
Wysokość 1 [mm]: 5
Materiał: Fpm (fluor-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
19,67
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
19,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0340813850600
Szerokość [mm]: 6
Materiał: Ptfe (polytetrafluorethylen)/acm (polyacryl-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
40,24
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
40,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W samochodzie RENAULT MEGANE IV uszczelniacz wałka rozrządu pełni niezwykle ważną rolę. Chroni przed wyciekiem oleju w strategicznym miejscu, gdyż olej spod wałka może zanieczyścić pasek rozrządu i inne elementy całego układu, co ma znaczący wpływ na ich przyspieszone zużycie. Uszczelniacz wałka rozrządu to niewielki, silikonowo lub silikonowo-kauczukowy element w kształcie okręgu.
Uszczelniacz wałka rozrządu jest popularnie nazywany także simeringiem. W samochodzie RENAULT MEGANE IV, podobnie jak w większości samochodów osobowych, ten element należy wymienić natychmiast po stwierdzeniu braku jego szczelności. Wszelkie ślady oleju, spękania na powierzchni simeringu, czy też widoczne uszkodzenia mechaniczne kwalifikują część do wymiany na nową.
Aby przeprowadzić wymianę uszczelniacza wałka rozrządu w samochodzie RENAULT MEGANE IV, należy uprzednio zdemontować pasek rozrządu. Z tego powodu zaleca się profilaktyczną wymianę simeringu, podczas okresowej wymiany paska. Uszczelniacz należy zdemontować za pomocą specjalnego narzędzia, aby nie uszkodzić miejsca jego osadzenia oraz wałka rozrządu. Nowy element należy umiejętnie wcisnąć w miejsce osadzenia na odpowiednią głębokość (zgodnie z instrukcją producenta pojazdu bądź pozycją wcześniej zdemontowanego simeringu).