Powiadom mnie o dostępności

Obudowy i pokrywy rozrządu do RENAULT MEGANE IV

7 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

76,36 zł

Dostawa na wtorek, 4 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
75,60 zł
75,60 zł

Dostawa na wtorek, 4 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Darmowa dostawa
284,41 zł
284,41 zł

Dostawa na wtorek, 4 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
64,36 zł
64,36 zł

Dostawa na środę, 5 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
108,69 zł
108,69 zł

Dostawa na wtorek, 4 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
497,82 zł

Dostawa na środę, 5 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
74,43 zł
74,43 zł

Dostawa na wtorek, 4 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do RENAULT

RENAULT MEGANE IV – obudowa rozrządu

Obudowa rozrządu w samochodzie RENAULT MEGANE IV to nic innego jak wykonana z tworzywa osłona, której zadaniem jest ochrona napędu rozrządu oraz mechanizmu przeniesienia go na rozrząd silnika pojazdu. Obudowa separuje podzespoły kluczowe dla poprawnej pracy jednostki napędowej od kurzu, brudu i innych zanieczyszczeń.

RENAULT MEGANE IV – uszkodzenia obudowy rozrządu

Producent samochodu RENAULT MEGANE IV rekomenduje wymianę paska rozrządu oraz współpracujących z nim elementów jak rolki czy napinacze w określonych interwałach czasowych lub kilometrowych. Do uszkodzeń obudowy rozrządu dochodzi najczęściej w momencie jej demontażu, dokonywanego w celu wymiany tych elementów.

Uszkodzona obudowa rozrządu do samochodu RENAULT MEGANE IV – dlaczego warto ją wymienić?

Uszkodzonej obudowy rozrządu samochodu RENAULT MEGANE IV nie da się zamontować w sposób, gwarantujący pełną ochronę elementów rozrządu przed pyłem, brudem czy wilgocią. Uszkodzoną obudowę warto wymienić na nową, gdyż ze względu na lokalizację napęd rozrządu jest on narażony także na zanieczyszczenia olejowe, które mogą wystąpić w przypadku nieszczelności silnika. Kontakt z olejem oznacza poważne ryzyko awarii.